וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחוברים? ליאו מסי ואנטואן גריזמן הם הצמד הכי פורה בליגה הספרדית

המספרים מוכיחים שהשילוב בין הארגטינאי לצרפתי לא בעייתי כפי שהוצג. בברצלונה מכחישים את הדיווח על סיכום עם ויינאלדום, וגם: התכנית של לאפורטה, כולל התנאי לדמבלה

כל שערי יום שבת, ה-20 במרץ, בבונדסליגה/ספורט1

ליאו מסי עומד בפני עוד נתון היסטורי בברצלונה. הערב (ראשון, 22:00, ONE) צפוי הפרעוש להפוך לשיאן ההופעות במדי הקבוצה ולעבור את צ'אבי, עם משחקו ה-768 במדי הבלאוגראנה. בתקשורת הקטלאנית העריכו היום שבארסה שיכולה לעלות למקום השני ולצמק את הפער מאתלטיקו לנקודה אחת בלבד, תפתח בחוד עם מסי ועם אנטואן גריזמן, שמציין היום את הולדתו ה-30.

ב"מונדו דפורטיבו" עסקו לפני המשחק בשילוב בין מסי לגריזמן, שהוגדר כבעייתי מרגע שהצרפתי הצטרף לקבוצה בקיץ 2018. מסתבר שלפחות מבחינת מספרים, הציוות של השניים רחוק מלהיות רע: למעשה, הם מהווים את הצמד הכי יעיל בליגה הספרדית, עם מאזן של 28 שערים ו-15 בישולים העונה. לשם השוואה, מי שנמצא מאחוריהם ברשימה עם לואיס סוארס ומרקוס יורנטה שחיברו 27 שערים ו-10 בישולים.

ליאונל מסי, אנטואן גריזמן, שחקני ברצלונה. רויטרס
המספרים מרשימים. מסי וגריזמן/רויטרס

גם רונאלד קומאן מציין היום הולדת 58 וג'ורדי אלבה חוגג 32, כך שהרצון לשמח אותם ביומם החגיגי יהווה תמריץ נוסף עבור ברצלונה. הבוקר התעוררו בספרד לדיווח ב"סאנדיי טיימס" לפי ג'ורג'יניו ויינאלדום כבר הגיע לסיכום בעל פה עם ברצלונה, אולם במועדון הכחישו וטענו שאפילו לא נפתח משא ומתן עם הקשר ההולנדי, שנחשב לחביבו של קומאן.

כמו כן, חושפים הבוקר בברצלונה את תכנית הפעולה הראשונית שגיבש ז'ואן לאפורטה לתקופה הקרובה: באופן טבעי, המשימה שנמצאת בראש סדר העדיפויות מבחינתו של הנשיא החדש-ישן, היא החתמתו של ליאו מסי על חוזה חדש; המשימה השנייה הכי חשובה שהגדיר לאפורטה, היא החתמה של ארלינג הולאנד, על אף שהמחיר עשוי להיות כבד; לאחר מכן הוא צפוי להתפנות להציע לעוסמאן דמבלה הארכת חוזה, בתנאי שיסכים לקיצוץ בשכרו. או הצרפתי לא יסכים, הוא עשוי להימכר למרות השיפור ביכולתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully