וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה כיף גדול". אלונה ברקת: "ממשיכים קדימה, גאה בכולם"

מאמן הפועל באר שבע שחרר הרבה לחץ לאחר הניצחון על בני יהודה והבטחת המקום בפלייאוף העליון. יוסי אבוקסיס: "לא נוותר"

תקציר: הפועל באר שבע - בני יהודה 0:2/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר הערב (שבת) בהפועל באר שבע לאחר שהקבוצה מבירת הנגב גברה 0:2 על בני יהודה והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. השחקנים של רוני לוי שלטו במשחק וניצחו בצדק, כשגם התוצאות משאר המגרשים הסתדרו מצוין מבחינת המארחת. תומר יוספי (36 ו-65) כבש צמד ובאר שבע בשש הגדולות של הכדורגל הישראלי זו השנה השמינית ברציפות. בני יהודה לעומת זאת סיימה את העונה הסדירה כשהיא במקום האחרון והיא תיאלץ להילחם על מקומה בליגת העל בעונה הבאה.

בפתיחת המשחק קיבל מאמן האורחת יוסי אבוקסיס מגן הוקרה מבעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת בזכות לתקופה שלו כמאמן הקבוצה מבירת הנגב, עמה זכה בסוף העונה שעברה בגביע. השניים לא לחצו ידיים, ככל הנראה זכר לטונים הצורמים בהם סיימו שני הצדדים את ההתקשרות ביניהם. בסיום המשחק צייצה בעלי באר שבע: "פלייאוף עליון. ממשיכים קדימה, גאה בכולם, ואיזה כיף לשמוע את האוהדים!"

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת עם מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. דני מרון
קיבל מגן הוקרה מאלונה ברקת לפני פתיחת המשחק. אבוקסיס/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי: "מעבר לניצחון שהיה חשוב מאוד, הקהל חזר, בלי הקהל זה היה כמו לרקוד בלי מוזיקה. היה כיף גדול לשמוח ולרקוד איתו. התקופה בה הגעתי לקבוצה הייתה מאוד קשה. היו לנו המון פצועים ומורחקים, ולשמחתי שחקנים החלו לחזור בשבועות האחרונים והייתה תחרות על ההרכב. לשמחתי אלה ששיחקו עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר".

לוי המשיך: "אם לא היינו בפלייאוף העליון זה היה רע מאוד, והשאיפות של באר שבע זה הרבה מעבר ללהגיע לפלייאוף והמטרה להגיע כמה שיותר גבוה. בהחלט ארצה לראות שיפור ביכולת שלנו, אבל הלחץ פגע בנו. כשהשחקנים משוחררים הם מביאים איכות ורוגע למשחק. אחרי כל משחק אתה במבחן, כל משחק נצטרך להראות שאנחנו שווים - אבל זו סיטואציה מוכרת".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. דני מרון
בצרות. אבוקסיס/דני מרון

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "שיחקנו מאוד התקפי, הייתה לנו כוונה לנצח. כשאתה משחק מול קבוצה כזאת ונותן להם שטחים ולא היינו איכותיים בהתקפה וזה מה שקורה. לא נוותר עד הסוף, באמת שזה כואב לי בשביל כולם אבל לא נוותר. עשינו טעויות בשערים שספגנו. אני מסכים שנצטרך משהו יוצא דופן בשביל לשרוד בליגה. כשהגעתי לקחתי בחשבון שזה יכול לקרות, אבל חשבתי שניראה יותר טוב. אנחנו מתקשים לייצר שערים ומצבים. גם בדקות הטובות שלנו אנחנו לא מצליחים ליצור יתרון והייתה לנו חצי שעה טובה שאם היינו כובשים במהלכה היינו מלחיצים את באר שבע".

על החזרה לטרנר: "היה קצת מרגש, כי המקום הזה עד לפני חודש וחצי היה הבית שלי. חבל שזה נגמר ככה בטונים צורמים. אני חושב שמגיע לבאר שבע כל הכבוד על הטקס. אנחנו צריכים לנסות להציל את המצב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully