וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מחכה לבית"ר ירושלים: "אחרי מכבי ת"א וחיפה, אנחנו משחקים את הכדורגל הטוב בארץ"

20.3.2021 / 10:02

בקבוצה לא מתכוונים להוריד את הרגל מהגז במשחק שינעל את העונה הסדירה (19:15, ספורט1): "אותנו לא מעניין מה קורה בבית"ר ירושלים"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט 1

במ.ס. אשדוד מרגישים שכמו שהם יסיימו הערב (שבת, 19:15, ספורט1) את הליגה הסדירה במשחק מול בית"ר ירושלים, כך הם ייראו בפלייאוף העליון. זה המסר שעבר ביומיים האחרונים לשחקנים. המאמן רן בן שמעון לא הוריד לרגע את הרגל מהגז מאז המשחק מול בית"ר ירושלים בגביע המדינה ביום רביעי ולמרות שיש לקבוצה לא מעט פצועים קל ושחקנים שחשים תשישות, המאמן דחף לכך שצריך לקחת עוד שלוש נקודות חשובות כדי לעמוד במשימה. "אחרי מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אנחנו משחקים את הכדורגל הטוב בארץ וקבוצה חזקה וגאה צריכה לנצח גם קבוצה שכביכול צריכה יותר את הנקודות הערב. אותנו לא מעניין מה קורה בבית"ר ירושלים", אמרו במועדון. "נכון שקשה לנצח את אותה קבוצה תוך כמה ימים ונכון שזה יהיה הישג מצוין אם נשלים שלושה ניצחונות על בית"ר ירושלים בעונה אחת, אבל זה בדיוק המבחן של מ.ס. אשדוד".

שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
ביקש מהצוות הרפואי להכשירו למשחק. אזולאי/דני מרון

כדי ללמוד על חשיבות המשחק לקבוצה, ביקש שלומי אזולאי מהצוות הרפואי להכשיר אותו למשחק למרות שמאז יום רביעי הוא מסתובב עם קרסול נפוח שמקשה עליו לדרוך על הדשא. אזולאי יערוך מבחן כשירות. בקבוצה גם מצפים להרגיש אוהדים לראשונה העונה במשחק בית. הקבוצה הוציאה למכירה מיני מנוי לחמשת משחקי הפלייאוף העליון בסכום של 200 שקל ומי שיספיק לרכוש אותו היום יוכל גם להיכנס הערב חינם למשחק מול בית"ר ירושלים. "עשינו עונה חלומית. כל המדינה מדברת על מ.ס. אשדוד. מאמינים שגם אוהדי הקבוצה ירצו להיות חלק מהדבר היפה שנעשה כאן העונה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully