וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר חשוב מכדורגל: על המשמעות האמיתית של ארגוני האוהדים

20.3.2021 / 10:20

עוד לפני הדרבי וחזרת הקהל לבלומפילד, אוהדי מכבי תל אביב הראו שארגון אוהדים צריך להיות מנוף לתמיכה חברתית וערבות הדדית. יניב טוכמן על ניצחון החומר ובעיקר הרוח

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

מאות אוהדים של מכבי תל אביב צעדו אתמול (שישי) למתחם האימונים בקרית שלום כדי לעודד את הקבוצה שלהם לקראת הדרבי הערב (21:00, ספורט 5) בבלומפילד. באותו זמן, באחד ההאנגרים בנמל תל אביב, התקבצו ובאו עשרות אוהדים אחרים של הקבוצה לפעילות הרבה יותר חשובה. זו השנה התשיעית שארגון "אחים לסמל" המאגד את אוהדי מכבי תל אביב מכין חבילות מזון לפסח לטובת משפחות נזקקות, ניצולי שואה וחיילים בודדים. בשיתוף עם קרן מכבי תל אביב נאסף בשבועות האחרונים מתרומות של אוהדים סכום מרשים של 153,700 שקל איתו נקנו מוצרים לחג שהוכנסו ל-550 חבילות מזון שנארזו על ידי אוהדי הקבוצה ועובדי המועדון. בתום תהליך האריזה יצאה משאית עם מתנדבים לחלק את חבילות המזון ברחבי הארץ למי שזקוק להן.

על אוהדי כדורגל אומרים הרבה דברים. לרוב לא בקונוטציות החיוביות. לא רק בקרב אוהדי מכבי תל אביב נעשות פעולות התנדבותיות מחממות לב. תרומה וסיוע לחברה הם לא תמיד כרטיס הביקור של אוהד הכדורגל ובוודאי לא ערבות הדדית. פעולות כאלה כפי שהיו אתמול בבוקר חושפות לעתים את הפנים האחרות, אלה שלא מגיעות לכותרות.

אוהדי מכבי תל אביב אוספים תרומות לנזקקים לקראת פסח. יח"צ,
מרגש. אוהדי מכבי תל אביב בפעולה/יח"צ

הדרבי התל אביבי שישוחק הערב הוא תמיד אופציה להתלקחות. אוהדים רבים מתכוונים להגיע גם בלי כרטיס ולמשטרה עלולה להיות הרבה עבודה. בין אם הכל יעבור חלק ובשלום ובין אם האוהדים משני המחנות ייצרו את הבלגן המיותר, צריך גם לזכור שיש צדדים אחרים וחיוביים שבאים מאוהדי הכדורגל כפי שבאו לידי ביטוי אתמול בבוקר בנמל תל אביב, רחוק כל כך מהיצרים שלעתים בלתי ניתנים לשליטה ביציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully