וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות גדולה בהפועל באר שבע לקראת בני יהודה: "עבורנו זה משחק העונה"

20.3.2021 / 9:32

4,300 כרטיסים נמכרו עד עתה למפגש המסקרן (19:15, ספורט2): "מי שתבוא פחות לחוצה ויותר מרוכזת תנצח". מלי ודדיה ישובו להרכב

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט 1

4,300 כרטיסים נמכרו נכון להבוקר (שבת) לאוהדי הפועל באר שבע לקראת המשחק החשוב של העונה הערב מול בני יהודה תל אביב (19:15, ספורט2). במועדון מעריכים שבשעות הקרובות יימכרו יתר הכרטיסים שהוקצו למכירה. כזכור אוהדי בני יהודה לא יוכלו להיכנס לאצטדיון טרנר.

במועדון ובעיר דריכות ומתח לקראת המשחק שבסיומו עשויה הפועל באר שבע לסיים את העונה בפלייאוף התחתון, פוזיציה כל כך זרה לקבוצה מזה שמונה עונות. בקבוצה עסקו ביומיים האחרונים בהורדת הלחץ, אבל לשחקנים ברור היטב שהמשימה מאוד גדולה. "מי שתבוא פחות לחוצה ויותר מרוכזת תנצח", אמרו במועדון. "עבורנו זה משחק העונה. לבני יהודה יש שבעה משחקים לתקן בפלייאוף התחתון. לב ורצון בטוח יהיו על הדשא. השאלה אם השחקנים גם יידעו להביא איכות שחסרה כל כך הרבה זמן".

שחקן הפועל באר שבע מרסלו מלי. דני מרון
ישוב ל-11. מלי/דני מרון

גם הערב יחסרו ז'וזואה וחאתם עבד אלחמיד המורחקים. מרסלו מלי חוזר מהרחקה להרכב. אור דדיה ישוב להרכב אחרי היעדרות ממושכת בגלל פציעה.

בקבוצה יודעים שיוסי אבוקסיס מכיר היטב את שחקניו לשעבר ויודע מה צריך לעשות כדי לנטרל אותם, אבל עדיין מעריכים בהפועל באר שבע שהם צריכים הערב לסיים עם הכרטיס לפלייאוף העליון ואולי אף בהמשך להילחם על מקום באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully