וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את אלאבס, יאן אובלק עצר פנדל לקראת הסיום

לואיס סוארס כבש בנגיחה (54) והגיע ל-500 שערים בקריירה, אבל הניצחון רשום על שמו של השוער, שהדף את הבעיטה של חוסלו (86) וסידר למוליכה יתרון שש נקודות בפסגה

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

אחרי ניצחונה של ריאל מדריד בשבת, המוליכה אתלטיקו מדריד פתחה מחדש הערב (ראשון) פער של שש נקודות מיריבתה העירונית בזכות 0:1 קשה ודרמטי על אלאבס. ברצלונה רק ארבע נקודות מהפסדה אחרי 1:6 אדיר בחוץ על ריאל סוסיאדד. עוד לפני כן ויאריאל ניצחה 1:2 את קאדיס וגם ולנסיה ניצחה באותה תוצאה את גרנאדה. חטאפה ואלצ'ה נפרדו ב-1:1.

לואיס סוארס עם סטפן סאביץ' שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
ציון דרך חשוב. לואיס סוארס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אלאבס 0:1

אחרי שאיבדה 11 נקודות בשמונת המחזורים האחרונים וראתה את ברצלונה וריאל מתקרבות אליה, אתלטיקו מדריד ידעה שאסור לה למעוד מול אלאבס מהתחתית וגירדה ניצחון דחוק בזכות השער ה-19 העונה וה-500 בקריירה של לואיס סוארס, והצלת פנדל אדירה של יאן אובלק לקראת הסיום. דייגו סימאונה קיווה שההדחה מליגת האלופות בידי צ'לסי לא תכניס את שחקניו למרה שחורה, אבל ראה אותם מתקשים מאוד במשך 54 דקות, עד להרמה המדודה של קירן טריפייר והנגיחה של סוארס. שטות של סטפן סאביץ' סידרה לאורחת פנדל בדקה ה-86, אבל יאן אובלק הוכיח מדוע הוא נחשב לאחד השוערים הטובים בעולם והדף נהדר את הבעיטה של חוסלו. אלאבס נותרה עם נקודה אחת מ-18 האחרונות וללא ניצחון על הקולצ'ונרוס מאז ה-0:1 בוויסנטה קלדרון במאי 2003.

השער הראשון של סוארס בן ה-34 היה במדי קבוצת נעוריו נסיונל, בספטמבר 2005. הערב הוא הגיע ל-500 שערים ב-798 משחקים. החלוקה:

נסיונל - 12 שערים
כרונינגן - 15
אייאקס - 111
ליברפול - 82
ברצלונה - 198
אתלטיקו מדריד - 19
נבחרת אורוגוואי - 63

סטפן סאביץ' שחקן אתלטיקו מדריד מול לואיס ריוחה שחקן אלאבס. רויטרס
שטות שכמעט עלתה לאתלטיקו בשתי נקודות. סטפן סאביץ' מול לואיס ריוחה/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 13: הבלם חוסה חימנס עלה גבוה ברחבה ונגח כדור שפגע ביד המושטת של אדגר מנדס, אבל אחרי בדיקת VAR החליט השופט שזה לא מספיק כדי לשרוק לפנדל.
  • דקה 30: הפעם הבלם סטפן סאביץ' יצא קדימה וניסה להרים לתוך רחבת אלאבס, כשהכדור שלו עשה דרכו לעבר השער ופרננדו פאצ'קו הדף לקרן.
  • דקה 36: פרה פונס סיכן את שערה של אתלטיקו, יאן אובלק היה מוכן ועצר.
  • דקה 41: מהלך יפה של לואיס סוארס, שעבר בין ארבעה שחקנים ובעט מחוץ לרחבה כדור שטוח שחמק ליד הקורה.
  • דקה 54: גול! קירן טריפייר הרים בנגיעה תוך כדי תנועה וגם נפגע מתיקול חזק, אבל הכדור שלו הגיע בדיוק אל הראש של סוארס שנגח לקורה ופנימה. שער 500 בקריירה לחלוץ האורגוואי, 0:1 לאתלטיקו מדריד.
  • דקה 59: טריפייר התאושש ושוב סיפק מהלך טוב מצד ימין עם מסירה לעבר מרקוס יורנטה, שבעט בנגיעה בשמאל וראה את פאצ'קו הודף אל המשקוף והחוצה.
  • דקה 86: החמצת פנדל! סאביץ' הסתבך בכדרור ברחבה ואז שלח מרפק לעבר לואיס ריוחה שלחץ אותו. השופט הלך לראות את האירוע במוניטור והבחין כי המרפק היה לפני היציאה מהרחבה. חוסלו ניגש לבעוט את הפנדל וירה כדור חזק שמאלה, אבל אובלק סיפק הדיפה נהדרת ושמר על היתרון.
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם השוער יאן אובלק. רויטרס
גיבור המשחק. יאן אובלק/רויטרס

משחקים נוספים

חטאפה - אלצ'ה 1:1
לחטאפה: אנס אונאל (60), אנחל החמיץ פנדל (84). לאלצ'ה: פרה מייה (20)

ולנסיה - גרנאדה 1:2
לוולנסיה: דניאל ואס (4), אלחנדרו בלאנקו (66). לגרנאדה: רוברטו סולדאדו (90)

ויאריאל - קאדיס 1:2
לוויאריאל: ג'רארד מורנו (5), קרלוס באקה (67). לקאדיס: אלכס (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully