וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ובני יהודה לא קיבלו כרטיסים, במנהלת הסבירו: "יש בעיית היערכות קשה"

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 12:58

רק אוהדי הפועל תל אביב וכפר סבא קיבלו הקצאות כרטיסים למשחקי החוץ. גורם במנהלת מסביר: "יש קושי אמיתי לגייס סדרנים שהיו בחל"ת"

תקציר מגביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:2 מצמד של עומר אצילי/ספורט 1

לא כל אוהדי החוץ ינכחו במשחקים של מחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגת העל. מכבי נתניה ובני יהודה התלוננו היום (שישי) על כך שמכבי חיפה והפועל באר שבע לא הקצו לאוהדיהן כרטיסים כנדרש במסגרת מתווה הקהל החדש, בעוד אוהדי הפועל תל אביב ואוהדי הפועל כפר סבא יוכלו להיכנס לבלומפילד ולטדי במשחקים נגד מכבי תל אביב ובית"ר (בהתאמה).

"למרות בקשות חוזרות ונושנות מצידנו ומצד מנהלת הליגות, הנהלת הפועל באר שבע החליטה שלא להעביר לרשותנו כרטיסים לקראת המשחק מחר באצטדיון טרנר", הודיעה בני יהודה. "חשוב להדגיש שעל פי מתווה חזרת הקהל החדש, קבוצה ביתית אינה מחויבת להעביר כרטיסים לקבוצה האורחת, אבל כן קיווינו שנוכל לקבל אחוז מסוים מכמות הכרטיסים הכללית, לצערנו זה לא קרה".

אוהדי בני יהודה במהלך המשחק מול מכבי חיפה. אריאל שלום
לא יוכלו להגיע לטרנר. אוהדי בני יהודה/אריאל שלום

גם נתניה הודיעה שלא קיבלה כרטיסים למשחק נגד מכבי חיפה. "כבר אתמול, ברגע אישור המתווה החדש של קהל האוהדים, פנינו להנהלת מכבי חיפה על מנת לקבל כרטיסים למשחק החוץ בסמי עופר. לצערנו , מאחר ומנהלת הליגות איננה מחייבת הכנסת קהל אורח בשלב זה, נענינו בשלילה.
קהל האוהדים שלנו חשוב לנו, ומאוד רצינו אותו עמנו במשחק הכל כך חשוב".

גורם במנהלת הסביר שהקבוצות הביתיות לא חויבו להקצות כרטיסים לאוהדי הקבוצה היריבה, בגלל בעיות לוגיסטיות מובנות. "בגלל שההחלטה על קהל התקבלה ברגע האחרון ובגלל ששישה משחקים נערכים במקביל, יש בעיית היערכות קשה וקושי אמיתי לגייס סדרנים (שהיו בחל"ת) ולכן לא חייבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully