וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד זעם על התקרית הגזענית במשחק הסוער של גרינפלד: "אופ"א לא יכולה לשתוק"

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 8:36

מאמן ריינג'רס טען שהוטחו קללות פוגעניות בשחקנו וביקר את ה"התעלמות" של השופט הישראלי. סלביה טוענת: אנחנו אלה שהותקפנו

ריינג'רס - סלביה פראג 2:0/ספורט1

אוראל גרינפלד כבר אימן משחקים גדולים יותר, אבל ייתכן שזה היה המשחק הכי קשה לשיפוט בקריירה שלו. ריינג'רס הפסידה אמש (חמישי) 2:0 לסלביה פראג בגומלין שמינית גמר הליגה האירופית, במשחק סוער ואמוציונלי שדרש מהשופט הישראלי לקבל החלטות קשות.

גרינפלד הניף שני כרטיסים אדומים לעבר שחקני ריינג'רס, האחד אחרי עבירה ברוטלית במיוחד על שוער סלביה, והשני בצהוב שני שנוי במחלוקת. בסיום פורסמו תמונות של שוער סלביה חבוש ופצוע בראשו בעקבות הפגיעה המסוכנת של שחקן ריינג'רס קאמר רוף, והכרטיס האדום ששלף גרינפלד לעברו הוצדק גם על ידי הקבוצה הסקוטית.

אוראל גרינפלד שולף כרטיס אדום אל עבר שחקן ריינג'רס קמאר רוף. Ian MacNicol, GettyImages
משחק קשה לשיפוט. גרינפלד אמש/GettyImages, Ian MacNicol

אבל זה לא היה האירוע היחיד שעורר מחלוקת: מאמן ריינג'רס סטיבן ג'רארד האשים את שחקן סלביה פראג אונדריי קודלה בגזענות כלפי שחקנו שום העור גלן קמארה, וטען שהוא לחש לעברו קללות גזעניות, מה שהוביל למהומה בסיום. האירוע החריג זכה להתעלמות מצד גרינפלד, שככל הנראה לא היה עד לחילופי הדברים בין השניים, אבל ג'רארד דרש שאופ"א תתערב ותעניש את סלביה.

המהומה נמשכה במשך כמה דקות על כר הדשא ונגררה למנהרה, שם שחקנים משתי הקבוצות התעמתו פיזית. "קמארה סיפר שהיה קורבן לתקרית גזענית, ואני מאמין לו ב-100 אחוז", אמר ג'רארד, שביקר את החלטת השופט לא להניף לעבר שחקן סלביה כרטיס אדום במהלך התקרית. "אני מקווה מאוד שנושא יטופל באופ"א, כי אי אפשר להתעלם מדברים כאלה. אסור לטאטא את זה מתחת לשטיח".

נשיא סלביה פראג ירוסלאב טברדיק הכחיש שקודלה הטיח קללות גזעניות בקמארה וטען שהוא היה הקורבן, כשהותקף באלימות בדרך לחדרי ההלבשה. "אנחנו דורשים את התערבות המשטרה, ומבקשים גם מאופ"א לחקור את העניין עד תום. הטענות של ריינג'רס שגויות לחלוטין, הם האשמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully