וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת משוכנעים: "בלומפילד היה מתמלא אם אפשר היה למכור הכל"

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 7:10

רוטנשטיינר ושחקני הנבחרת מרוצים מאוד מהחלטת קבינט הקורונה שתאפשר כניסה של 5,000 צופים למשחקים מול דנמרק וסקוטלנד: "עם כל האכזבות, הקהל אוהב את הנבחרת ואת השחקנים שבאים לנבחרת מחו"ל". המאמן משוכנע שהקהל ייתן דחיפה - בעיקר לליגיונרים

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשיטיינר/צילום: התאחדות הכדורגל, עריכת וידאו: ניר חן

בהתאחדות לכדורגל מרוצים מאוד מהעובדה שבמשחקי הבית של נבחרת ישראל מול דנמרק ביום חמישי הקרוב ומול סקוטלנד ביום ראשון הבא יהיו 5,000 צופים באיצטדיון בלומפילד. "אין בכלל ספק שכל הכרטיסים יימכרו תוך זמן קצר", אמר הבוקר גורם בהתאחדות לכדורגל. "אם היה אפשר למכור את כל 30 אלף המושבים בבלומפילד, אני משוכנע שכל האיצטדיון היה מלא. עם כל האכזבות, הקהל אוהב את הנבחרת ואת השחקנים שבאים לנבחרת מחו"ל".

המכירה תחל הבוקר בשעה 09:00 באופן מקוון באתר הכרטיסים של "לאן" ועד יום ראשון בצהריים היא תהיה פתוחה רק לטובת מי שהיה מנוי למשחקים של נבחרת ישראל בארבע השנים שעברו. אם יוותרו כרטיסים ביום ראשון בשעה 12:00, המכירה תיפתח לקהל הרחב. מיותר לציין שרק בעלי תו ירוק של מתחסנים או מחלימים יוכלו להיכנס למשחק. ההתאחדות לכדורגל החליטה על מחיר אחיד של 50 שקל.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
משוכנע שהשחקנים ירוויחו. רוטנשטיינר/דני מרון

מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר מאוד שמח שקהל של כמה אלפים יהיה באיצטדיון בכל אחד משני ערבי המשחקים והוא משוכנע שזה יכול לתת דחיפה חיובית לשחקנים בניגוד למדינות רבות באירופה שם עוד רחוק היום שהקהל יוכל לשוב לאיצטדיונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully