וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אדן הזאר יעבור עוד ניתוח, ייתכן שלא יחזור לשחק כדורגל לעולם"

בספרד חוששים לעתידו של הבלגי הפצוע, הרופא של אתלטיקו טוען: "בנוסף לטיפול הרפואי, הוא חייב לקבל גם ליווי פסיכולוגי צמוד"

תקציר: לידס - צ'לסי 0:0/ספורט 1

בספרד חוששים: אם אדן הזאר ינותח פעם נוספת, ייתכן שלא יחזור לשחק כדורגל. ד"ר חוסה גונסאלס, מומחה ברפואת ספורט שנמנה על צוות הרופאים של אתלטיקו מדריד, טוען שהתערבות כירורגית נוספת בברכו של שחקן הכנף של ריאל מדריד, עלולה להיות בעלת משמעויות מרחיקות לכת.

"הזאר חייב לחזור להתאמן עם הקבוצה, אבל מהניסיון שלי, יהיה לו קשה מאוד לחזור לרמה שאפיינה אותו לפני הפציעה. ייתכן מאוד שבעקבות הפציעה האחרונה, הוא כבר לא מתאים לרמה של ריאל מדריד", אמר ל-"אונדה סרו".

אדן הזאר שחקן ריאל מדריד בחימום. רויטרס
המצב מדאיג. הזאר/רויטרס

הזאר עדיין מתלבט אם לעבור ניתוח שלישי בברך, או להסתפק בטיפול מסוג אחר שידרוש תהליך התאוששות ארוך יותר. לפי דיווחים, הוא צפוי לחזור למגרשים בסוף חודש אפריל עם בתחילת מאי.

אבל בספרד חוששים שהזאר, שנרכש בסכום עתק על ידי ריאל מדריד ב-2019 ולא הצליח לעמוד בציפיות, ימהר לחזור ובכך יסכן את עצמו. "כששחקן חוזר מפציעה כזו מוקדם מדי, אחרי שכמעט לא התאמן, יש סבירות גבוהה שהוא ייפצע שוב", אומר הרופא של אתלטיקו, שטוען שבנוסף לטיפול הרפואי, הזאר זקוק לטיפול פסיכולוגי. "עם כל יום שעובר, החרדה שלו הולכת וגדלה. הוא רוצה להוכיח שהוא שווה את הכסף שריאל השקיעה בו ורוצה לתת 100 אחוז מעצמו, אבל מבחינה פיזית, הוא עדיין לא שם. אם ינותח פעם נוספת, ייתכן שלא יוכל לחזור לשחק כדורגל לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully