וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה אחרי הפסקה בת תשע שנים

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 23:29

הצהובים ניצחו את הפועל כפר סבא 1:3 בסיום גמר איכותי, יינרי בייל הצטיין. אצל הנשים כפר סבא דווקא ניצחה - 0:3 קליל על מכבי חיפה

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף חוגגים זכייה בגביע המדינה. שלומי גבאי
מברוק. מכבי תל אביב חוגגת גביע/שלומי גבאי

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה לאחר הפסקה בת תשע שנים. הצהובים גברו על הפועל כפר סבא 1:3 (21:25, 25:19, 25:27, 23:25), בסיום משחק דרמטי ואיכותי. ארבעה שחקנים של מחזיקת הגביע הטריה סיימו בספרות כפולות: יינרי בייל (19 נקודות), גיא גניס (14), קייל אנסינג (11) ותומאס האץ' (10). טמיר הרשקו בלט מנגד עם 21 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב גל גלילי אמר בסיום המשחק: "זה היה גמר גביע טיפוסי עם מלחמה עם השיניים והציפורניים בין שתי הקבוצות הכי טובות ארץ, ואני שמח שניצחנו. אני נהנה לעבוד עם החברה האלו, זו פשוט חבורה של גברים. עוד יומיים מתחיל הפלייאוף ויש לנו משימות ומשם נמשיך הלאה".

מאמן הפועל כפר סבא שגיא ברעם סיכם: "אני רוצה להוריד את הכובע בפני מכבי תל אביב, הייתה תצוגת כדורעף מצטיינת משתי הקבוצות, ולמכבי היתה פשוט תצוגת הגנה טובה היום. הם הצליחו לחזור מבור רציני של המערכה הראשונה אותה הם הפסידו ואנחנו צריכים לתקן את הדברים שלא עשינו טוב - אבל היום צריך לפרגן למכבי".

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף חוגגים זכייה בגביע המדינה. שלומי גבאי
הגביע שוב צהוב/שלומי גבאי

הפועל כפר סבא זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה לכדורעף נשים, לאחר שגברה בגמר 0:3 על מכבי חיפה, בלי בעיות מיוחדות, אל מול 500 אוהדים בעלי תו ירוק באולם בחדרה. אניה ויליקי בלטה עם 12 נקודות, ממי דיוף הוסיפה 10, גלית דבש תרמה 9 וניקול קוריאה 8. מנגד בלטה סימונה דמיטרובה עם 11 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף. שלומי גבאי
בלי בעיות. כפר סבא חוגגת/שלומי גבאי
שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף עם שר הספורט חילי טרופר. שלומי גבאי
גם שר הספורט טרופר בירך/שלומי גבאי

"זה היה ניצחון קבוצתי נהדר, כל הבנות שיחקו בפוקוס מההתחלה", אמרה מרסלה קוריאה יואל. "השגנו את המטרה הראשונה ועכשיו נמשיך להילחם על השנייה - האליפות!" מאמן חיפה לאונרדו דוס סנטוס סיכם בצד השני: "הגענו לגמר עם שחקניות צעירות, אני יכול אולי לתת הרבה סיבות להפסד אבל השחקניות הראו אופי היום, אני מאוד גאה בהן, ובסופו של דבר הן עוד ינצחו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully