וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב: סבוריט וחוזז עשויים לחזור להרכב, האוהדים הגיעו לקרית שלום

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 14:36

האלופה מתרגשת לקראת משחק הבית הראשון עם קהל (שבת, 21:00, ספורט 5): האוהדים הגיעו לאימון כדי לדרבן את השחקנים, שרן ייני ימשיך כקשר אחורי. בן ביטון בספק אצל האדומים, שבונים על 500 האוהדים שלהם: "הכרטיסים נחטפו בתוך 5 דקות"

מחזור 26הסתיים20/03/2021
מכבי תל אביב
  • פרץ (51)
1:1
  • (15) אלטמן
הפועל תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב הגיעו לדרבן את השחקנים לקראת הדרבי/צילום גולשים

מכבי תל אביב

התרגשות ודריכות במכבי תל אביב לקראת הדרבי מחר שיהיה משחק הבית הראשון של הקבוצה עם קהל העונה. הצהובים כבר טעמו קצת את האוהדים במשחקי החוץ בשבוע החולף בקרית שמונה בליגה ומול הפועל חיפה בגביע, אבל זה לא דומה לאווירה שתהיה מחר בבלומפילד אפילו שרק 5,000 אוהדים יורשו להיכנס. כדי להכניס את השחקנים לרוח קרב, הגיעו הבוקר כמה מאות אוהדים לאימון המסכם בקרית שלום למופע התמיכה המקובל והרגיל.

במישור המקצועי, פטריק ואן לוון עבד עם השחקנים ביומיים האחרונים על הליקויים במשחקים האחרונים ובעיקר על הספיגה מקרנות ועל ניצול המצבים. גם לאנוכיות יוצאת הדופן של איתי שכטר וניק בלקמן במשחק האחרון, ניתן דגש אם כי התחושה היא שבאמת מדובר בתופעה חריגה במכבי תל אביב ששיחקה העונה מאוד קבוצתי באופן כללי.

מי שעשוי לחזור להרכב מחר הוא אנריק סבוריט שכבר היה בסגל במשחק בחיפה בגביע, אבל לא שותף. בקבוצה שמחו עבור מאור קנדיל שזומן לנבחרת ישראל למרות שמקומו נלקח על ידי אנדרה ז'ראלדש בחודשים האחרונים. קנדיל עשוי לפתוח גם מחר. שרן ייני אמור להמשיך בתפקיד החדש שלו כקשר אחורי אותו הוא עושה מצוין. מתן חוזז אמור לחזור להרכב ויתכן שניק בלקמן שוב יזכה לאשראי באחד עשר כי אלכסנדר פשיץ' עדיין לא חזר להתאמן בעצימות מלאה וספק אם יתלבש.

אוהדי מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
כמה שבמכבי תל אביב התגעגעו אליהו. האוהדים הצהובים/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

ניר קלינגר ושחקניו מאמינים שהקבוצה תוכל להוציא לפחות נקודה מהדרבי מחר (שבת, 21:00) נגד מכבי תל אביב. המאמן משדר לשחקניו אמונה חזקה לקראת המשחק, כאשר העובדה כי 500 אוהדים יוכלו ללוות את הקבוצה מחר חיזקה מאוד את השחקנים, שאמרו: "תמיד צריך קהל שלך, זה לא הוגן שאין קהל חוץ, 500 שלנו יעשו רעש כמו כל הקהל של מכבי תל אביב ולא נרגיש במשחק חוץ". אגב, כל 500 האוהדים שהוקצו לאוהדי הפועל תל אביב נחטפו בתוך חמש דקות.

בצד המקצועי, בן ביטון, שפרק את הכתף נגד הפועל באר שבע, עושה את כל המאמצים לשחק וההערכה היא כי יפתח. שלומי אזולאי ואופק ביטון עדיין בספק. אדי גוטליב ייעדר בשל הדלקת במפשעה ואילו אושר דוידה בשל כרטיסים צהובים. שי אייזן או עמנואל בואטנג צפויים לפתוח לצד דן איינבינדר, כאשר ייתכן ששניהם יפתחו בקישור מעובה.

ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים מול מי אנחנו מתמודדים, אבל אנחנו גם יודעים למה אנחנו מסוגלים. נמשיך להישען על היכולת שלנו ולהתקיף ולא רק להתכונן. נעשה את הדברים הטקטיים שעבדנו עליהם. אסור לשכוח שאנחנו זקוקים לנקודות באופן בהול. שמחים מאוד שהקהל שלנו יוכל להשתתף בחגיגה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם עומרי אלטמן. ברני ארדוב
יחגגו גם בדרבי? שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה: 56 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 56 תוצאות תיקו.

* כל חמשת משחקי הדרבי האחרונים נצבעו צהוב, עם הפרש שערים 0:15.

* סך הכול, הפועל תל אביב לא ניצחה את יריבתה העירונית ב-17 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014. כאורחת, היא לא ניצחה מאז נובמבר 2011 (גם במקרה הזה 1:3).

* מכבי תל אביב מגיעה אחרי 10 ניצחונות ליגה רצופים. 11 לא היו לה מאז פתיחת עונת 1993/94.

* מאז מינויו של פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב צברה 40 נקודות מ-42 אפשריות וספגה רק חמישה שערים במסגרת הליגה.

* בעוד מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי קטלנית ברבע השעה האחרונה עם לא פחות מ-15 שערים, הפועל תל אביב מדורגת אחרונה בקטגוריה זו וכבשה רק פעם אחת בדקות 75-90.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 5000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully