וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נוף הגליל ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה, כפר שלם הפתיעה

המלאבסים ירדו אל המקום האחרון אחרי שכפר שלם ניצחה 0:1 את הפועל רעננה, איכסל הביסה 1:4 את בית"ר תל אביב בת ים

שחקני הפועל כפר שלם חוגגים לאחר העלייה לרבע גמר גביע המדינה/מתוך האינסטגרם של אשר עזרן

המחזור ה-27 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל נוף הגליל חזרה לנצח עם 0:1 על הפועל פתח תקוה, שחזרה אל המקום האחרון. הפועל כפר שלם ניצחה עם 10 שחקנים 0:1 את הפועל רעננה. הפועל איכסל פירקה 1:4 את בית"ר תל אביב בת ים בחוץ, אחי נצרת עשתה את שלה עם 1:2 מול הפועל ניר רמת השרון ומ.ס. כפר קאסם השיגה 0:1 גדול מול הפועל אום אל פאחם.

דייויד אקווה שחקן הפועל נוף הגליל חוגג עם חבריו. מאור אלקסלסי
ניצחון יקר מאוד. אקווה/מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל - הפועל פתח תקוה 0:1

הקבוצה של ירום הוכנבוים הגיעה אחרי שלושה משחקים נטולי ניצחון ברציפות, אבל הצליחה לחזור לנצח במשחק בו הייתה דומיננטית לחלוטין והתוצאה עוד מחמיאה מאוד לאורחת, שממשיכה להסתבך בענק במאבקי ההישרדות למרות הניצחון על הפועל עכו במהלך השבוע. בדקה ה-30 עומר כץ יצא לא טוב ותפס ברחבה את מתאוס לימה. לימה בעט בעצמו את הפנדל לא טוב וזה הלך החוצה. נוף הגליל כבשה בדקה ה-64 עם נגיחה יפה של דייויד אקווה אחרי קרן. הפועל פתח תקוה הייתה קרובה מאוד להשוות בצורה מפתיעה, אבל בעיטה של טרנס טיסדל מ-11 מטר נעצרה בקורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רוואן הומאן שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
תבוסה קשה. רוואן הומאן/אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל איכסל 4:1

האורחת הגיעה עצבנית מאוד אחרי שני הפסדים ברציפות ופירקה את בית"ר תל אביב ים כשהיא עולה על חשבונה אל המקום השלישי. טימור אביטן (8 ו-56) וניר אברג'יל (23 ו-38) כבשו צמדים לזכות האורחת, מייקל צ'ילאקה הותיר את בית"ר בעשרה שחקנים אחרי שספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-52. אמיר ברקוביץ' עוד צימק בדקה ה-84, אבל לא יותר.

לבאן קוטאליה שחקן הפועל אום אל פאחם חוגג שער, מאחוריו נאור עבודי. מאור אלקסלסי
הפסד שמסבך את אום אל פאחם בתחתית. קוטאליה/מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם - מ.ס. כפר קאסם 1:0

ניצחון חוץ חשוב מאוד לקבוצה של שלומי דורה, שהמשיכה במומנטום שלה, שיפרה את מאזנה ל-29 נקודות ועלתה אל המקום ה-13 על חשבון אום אל פאחם עצמה. מוחמד חטיב כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-45.

רוי מליקה שחקן הפועל כפר שלם. ברני ארדוב
שער ניצחון חשוב מאוד. רוי מליקה/ברני ארדוב

הפועל רעננה - הפועל כפר שלם 1:0

האורחת, שהגיעה אחרי 120 דקות קשות מול הפועל ירושלים בגביע במהלך השבוע, השיגה ניצחון חוץ קריטי למרות שנותרה בעשרה שחקנים. בזכות הניצחון עלתה כפר שלם אל המקום ה-15 והורידה את הפועל פתח תקוה אל המקום האחרון. השער היחיד הגיע בדקה ה54: בעיטה מאחור פגעה בשביט מזל, הכדור הגיע אל רוי מליקה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. עוד לפני כן אמרי וולשמן החמיץ פנדל עבור המארחת (9) ואוהד חזוט הותיר את כפר שלם בעשרה שחקנים (17).

הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 2:1

האורחת השיגה ניצחון חוץ יקר שהרחיק אותה מאוד ממאבקי התחתית וקירבה אותה אל האזור של הפלייאוף העליון. מייקל אומו (12) וספואן חילו (64) כבשו לזכות אחי נצרת, סולומון דניאל רק איזן זמנית בדקה ה-27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully