וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "בקרוב אדע מה הג'וב הבא שלי, זה יהיה באימון או ניהול כדורגל"

קשר העבר סיפר ל-103FM על הקריירה הבאה: "יש כל מיני אופציות, אני פתוח לכל הכיוונים". ומה לגבי סגל הנבחר? "מי שחסר לי - רפאלוב וגורדנה"

תקציר מגביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:2 מצמד של עומר אצילי/ספורט 1

גילי ורמוט העניק הערב (חמישי) ריאיון לרדיו 103FM והתייחס בין היתר לסגל של נבחרת ישראל למשחקים במוקדמות המונדיאל. "בגדול זה בסדר, הבולטים שחסרים לי הם רפאלוב וגורדנה, הוא אנדרייטד גדול בכדורגל הישראלי", אמר ורמוט. "ליאור ילד טוב ושקט, הוא ממש לא בעייתי בחדר ההלבשה, אבל יש פה את השיקול הזה של המאמן - להביא שחקן במעמד כזה ולא לתת לו לשחק. מצד שני, למה שלא ישחק? וילי כנראה לא חושב שייתן לו מקום מרכזי ודקות משחק, אז עדיף לא להביא אותו אם יהיה שחקן 20".

על המשך דרכו בכדורגל אמר קשר העבר: "אני שומר על כושר, כרגע אני בחופשה ומאמין שאו-טו-טו אדע מה הג'וב הבא שלי. זה ברור שזה יהיה בכדורגל, באימון או בניהול. עשיתי תעודת מאמן לפני כמה שנים, אירשם לקורס הפרו הבא. אני אתרום את חלקי לכדורגל, עוד מעט נסגור סופית את מה שצריך". כשנשאל לגבי האפשרות שיצטרף למחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה אמר: "זו גם אופציה, יש כל מיני אופציות, בין אם זה לנהל ובין אם זה לאמן. אני פתוח לכל הכיוונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully