וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: רודריגס תורגל בהרכב השני, התלבטות בינו לבין אבו פאני

בכר בדילמה קראת מחזור הנעילה של העונה הסדירה מול מכבי נתניה (שבת, 19:15, ספורט4). חזיזה נרגש מחזרת הקהל: "כולנו מדברים על זה בחדר ההלבשה". המאמן: "נדאג שהספסל ישנה גם את המשחק הזה". אצילי יחזור להרכב, טואטחה ייעדר בין שבועיים לחודש

מחזור 26הסתיים20/03/2021
מכבי חיפה
  • מאיר (7)
  • רוקאביצה (62)
0
    מכבי נתניה
    תקציר מגביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:2 מצמד של עומר אצילי/ספורט 1

    מכבי חיפה

    בקבוצה מבינים שמכבי נתניה תגיע להילחם מבחינתה על עונה שלמה. "ברור שבשביל נתניה זה גמר גביע לכל דבר, אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו ורוצים להמשיך את המאבק, כי אין לנו כמעט פריבילגיה לאבד נקודות", אמר אחד השחקנים.

    עומר אצילי שהיה המצטיין במגרש במשחק הגביע מול מכבי פתח תקוה בו עלה מהספסל, יחזור להרכב לצד סאן מנחם. בכר תרגל את חוסה רודריגס בהרכב השני וישנה התלבטות בינו לבין מוחמד אבו פאני. בחוד תורגל ניקיטה רוקאביציה והוא צפוי להמשיך בהרכב. מי שלא יהיה בסגל הוא טאלב טואטחה שסובל מקרע חלקי במפשעה וייעדר בין שבועיים לחודש.

    ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה עם ניצחון, ונחושים להמשיך ביכולת של המחצית השנייה במשחק הגביע. אני שמח שיש לנו בסך הכל סגל מלא, זה מאפשר לנו לעשות רוטציות ושינויים. כבר אתמול ראינו שחקנים עולים מהספסל ומשנים את המשחק, נדאג לעשות את זה גם בשבת".

    דולב חזיזה הוסיף: "זה משחק קשה מאוד. מכבי נתניה נלחמת על המקום בפלייאוף, אבל גם לנו יש מטרות ונבוא לעשות הכל כדי לנצח. כולם מדברים בחדר ההלבשה על הקהל - זה דוחף את השחקנים קדימה. גם אם אתה נכנס כמחליף וגם אם אתה פותח בהרכב, זה מטריף אותך. אחרי שיוכלו להיכנס יותר אוהדים, זה בכלל יהיה טירוף".

    ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    בונה על המחליפים. בכר/מאור אלקסלסי

    מכבי נתניה

    אחרי שבוע מדכא, שכלל הפסד להפועל חדרה בליגה ברגע הכי קריטי והדחה מול הפועל תל אביב בגביע המדינה, מקווים במכבי נתניה להפתיע ולהיכנס לפלייאוף העליון למרות שהסיכויים לכך נמוכים מאוד. מצב הרוח אמנם השתפר אתמול אחרי כמה ימי אכזבה עמוקה, אבל הבעיה היא בפער המקצועי בין מכבי נתניה למכבי חיפה שבא לידי ביטוי גם במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, אז מכבי חיפה רמסה את נתניה כבר בפתיחה וגרמה לריימונד אטפלד לערוך שלושה חילופים מהירים שנבעו מתסכול גדול.

    בנתניה מעריכים שגם תיקו יכול להספיק להם שכן לבית"ר ירושלים ולהפועל באר שבע יש גם משחקים קשים ולא בטוח ששתי היריבות שלה על הכרטיס לפלייאוף ינצחו. בכל מקרה בנתניה יצטרכו להסתדר ללא פרייטר המוצהב ובמקומו יפתח פרנן גורי הצעיר שכבש את השער בהפסד להפועל תל אביב בגביע. כארם ג'אבר עשוי לחזור לעמדת המגן הימני אחרי שעידו וייר כבש שער עצמי. יובל שדה שירד לספסל במשחק האחרון, עשוי לפתוח. דני עמוס ימשיך להיעדר.

    sheen-shitof

    עם הנחה בלעדית

    השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

    בשיתוף HairMax
    שחקן מכבי נתניה יובל שדה. ברני ארדוב
    עשוי לחזור להרכב. יובל שדה/ברני ארדוב

    טריוויה

    * מכבי חיפה תוכל להיכנס לפלייאוף כמוליכת ליגת העל לראשונה מאז האליפות האחרונה ב-2010/11, אם תנצח ולאחר מכן מכבי תל אביב תמעד בדרבי.

    * מנגד, ניצחון יבטיח למכבי נתניה את הכרטיס לפלייאוף העליון, בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות. תיקו יספיק לה אם קרית שמונה תפסיד או שהפועל באר שבע לא תנצח. במקרה של הפסד, תצטרך הפסד של באר שבע ומעידה של בית"ר ירושלים.

    * 129 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 38:62 בניצחונות ועוד 29 משחקים לא הוכרעו.

    * ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של מכבי חיפה - חמישה בליגה ואחד בגביע הטוטו.

    * מכבי נתניה ללא הפסד בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 5000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully