וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבינט הקורונה אישר כניסה של עד 5,000 צופים למגרשים ומתחמי הופעות פתוחים החל משישי

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 19:58

בשורה לחובבי התרבות והספורט: מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע יוכלו להגדיל את מכסת האוהדים. לבקשת המנהלת: הצהובים יקצו להפועל תל אביב 500 כרטיסים בדרבי. גם בתי הקולנוע בדרך להיפתח: הממשלה אישרה מכירה במזנונים באולמות על פי התו הירוק

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

שינוי במתווה הקהל לאירועי ספורט ותרבות. קבינט הקורונה התכנס הערב (חמישי) ואישר כניסה של 5,000 צופים לאצטדיונים הגדולים ומתחמי הופעות בחלל הפתוח החל מיום שישי, אחרי לחץ גדול של שר הספורט חילי טרופר.

כזכור, מתווה כניסת הקהל הראשוני התיר כניסה של 1,500 צופים לאצטדיונים עם קיבולת של למעלה מ-10 אלף מקומות וכניסה של עד 750 אוהדים באיצטדיונים קטנים יותר. המתווה פעל החל מסוף השבוע האחרון, והמשחק הראשון עם קהל היה ניצחון של הפועל ירושלים על הפועל רמת השרון בליגה הלאומית.

במקביל, ‎הוסר אחד המכשולים העיקריים בדרך לפתיחת בתי הקולנוע - איסור על מכירת מזון שהפך את הפתיחה ללא כלכלית. הממשלה אישרה מכירה במזנונים באולמות הקולנוע ע"פ התו הירוק, בכפוף למתווה האירועים שמאפשר פתיחת מזנון לאירועים עד 50% תפוסה, מקסימום 300 בפנים ו-500 בחוץ. בנוסף, ילדים יוכלו להיכנס לבתי בקולנוע עם בדיקות מהירות.

אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
ישלשו את עצמם בשבת? אוהדי הפועל באר שבע/קובי אליהו

הנהנים העיקריים מההחלטה יהיו אוהדי הקבוצות הגדולות שמארחות משחקים במחזור הנעילה של העונה הסדירה, שייערך כמעט כולו בשבת. מכבי תל אביב תוכל להכניס 5,000 צופים לדרבי הביתי מול הפועל תל אביב, וכך גם מכבי חיפה במשחק הבית מול מכבי נתניה והפועל באר שבע במפגש הגורלי עם בני יהודה, בסיומו תנסה להשתחל לפלייאוף העליון.

אגב, המנהלת פנתה למכבי תל אביב וביקשה למכור 500 כרטיסים להפועל. הצהובים סיכמו עם הפועל למרות שהם לא היו מחוייבים כי עדיין אין שינוי בדירקטוריון המנהלת למתווה הקודם בו קבוצות לא היו חייבות לתת כרטיסים ליריבות. במהלך הפגרה יתכנס דירקטוריון הקבוצות ויאשר לקראת הפלייאוף את השינוי למצב הרגיל בו נמכרים 10 אחוז מהכרטיסים לקבוצות החוץ.

בנוסף, הביא השר טרופר לאישור גם את מתווה הבדיקות המהירות לתחום הספורט. המשמעות היא שגם קהל שלא יכול להתחסן יוכל להיכנסל מגרשים בעזרת בדיקות מהירות. המטרה הבאה של טרופר היא הגדלת מספר האוהדים לשליש מהקיבולת באצטדיון.

המתווה שאושר:

1. אולמות בחלל סגור:

א. באולם המכיל עד 5,000 מקומות - תתאפשר הכנסת קהל של עד 75% מתפוסת המקום, או עד למספר גג של 1,000 צופים.
ב. באולם המכיל מעל ל-5,000 מקומות - תתאפשר הכנסת קהל של עד 30% מתפוסת המקום, או עד למספר גג של 3,000 צופים.

2. אצטדיונים ומתחמי הופעות בחלל פתוח:

א. במתחם המכיל עד 10,000 מקומות - תתאפשר הכנסת קהל של עד 75% מתפוסת המקום או עד למספר גג של 3,000 צופים.
ב. במתחם המכיל מעל ל-10,000 מקומות - תתאפשר הכנסת קהל של עד 30% מתפוסת המקום או עד למספר גג של 5,000 צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully