וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את סלטה ויגו ועלתה למקום ה-2, שוער סביליה השווה בדקה ה-94 מול ויאדוליד

בנזמה כבש משחק שישי ברציפות (20 ו-30) ובישל את השלישי לאסנסיו (90+4). הבלאנקוס צימקו את הפער מהפסגה זמנית ל-3 נקודות. שון וייסמן (83 דקות) סחט פנדל לויאדוליד, אבל השוער בונו קבע 1:1 והביא את הנקודה לסביליה

תקציר: צפו בפריז סן ז'רמן מביסה 0:3 את ליל בגביע, צמד לקיליאן אמבפה/ספורט 1

המחזור ה-28 בליגה הספרדית נפתח אמש (שישי) כשבטיס ניצחה 0:2 את לבנטה ונצמדה אל המקום החמישי. היום האלופה ריאל מדריד עלתה על חשבון ברצלונה למקום השני לאחר שהשיגה 1:3 אצל סלטה ויגו. ויאדוליד ושון וייסמן אירחו את סביליה החזקה וכמעט הצליחו להשיג שלוש נקודות יקרות, עד שהשוער האורח השווה בדקה ה-94. אתלטיק בילבאו ואייבר נפרדו ב-1:1, ווסקה ואוסאסונה ב-0:0.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם טוני קרוס. רויטרס
כבש משחק שישי ברציפות. בנזמה חוגג עם קרוס/רויטרס

סלטה ויגו - ריאל מדריד 3:1

בטרם יריבותיה לצמרת ישלימו מחר את משחקן, הצליחה האלופה לעלות למקום השני על חשבון ברצלונה, וצימקה זמנית את הפער מהמוליכה אתלטיקו מדריד לשלוש נקודות בלבד. המשחק החל טוב מאוד מבחינת ריאל. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-20 לאחר מבצע נאה של טוני קרוס ובישול שלו לקארים בנזמה - שכבש מתוך הרחבה משחק שישי ברציפות.

הצרפתי השלים צמד עשר דקות לאחר מכן לאחר ששוב טוני קרוס היה מעורב. הגרמני חטף כדור לטפיה על סף רחבת סלטה ובנזמה נהנה עם השני שלו במשחק. בדקה ה-40 הצליחה המארחת לחזור למשחק לאחר שער בנגיחה של סנטי מינה לאחר הגבהה של דוד סוארס. יאגו אספס מצא את הקורה בדקה ה-82, וסלטה, שהייתה טובה יותר במחצית השנייה, ראתה את אסנסיו כובש את השלישי בתוספת הזמן וסוגר עניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מהלך המשחק

  • דקה 9: כדור קרן שעלה לרחבה הגיע לבנזמה, שבעט מקרוב כדור שנבלם אצל הוגו מאיו ויצא לקרן נוספת.
  • דקה 20: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:1: טוני קרוס במבצע יפה ניער מעליו שני שחקני סלטה ומצא בתוך הרחבה את בנזמה, שמצא את הפינה וכבש משחק שישי ברציפות.
  • דקה 30: גול! ריאל עולה ל-0:2: טוני קרוס חטף כדור לטפיה על סף הרחבה, ושוב בנזמה היה שם כדי לנצל את המתנה שקיבל ולהשלים צמד.
  • דקה 33: בראיס מנדס נגח מתוך הרחבה, אך הכדור שלו הלך היישר לידיו של קורטואה.
  • דקה 40: גול! סלטה מצמקת ל-2:1: כדור חופשי נהדר של דויד סוארס מצא את ראשו של סנטי מינה, שנגח לפינה של קורטואה והחזיר את המארחת למשחק.
  • דקה 60: דווקא בדקות של לחץ מצד המארחת, יצאה ריאל להתקפה מתפרצת במהלכה קיבל ויניסיוס הזדמנות לכבוש ממצב נוח, אך לא הצליח למצוא את המסגרת מקרוב.
  • דקה 62: סנטי מינה נגח לעברו של יאגו אספס, שמחוץ לרחבה בעט כדור חזק שנהדף בצורה טובה מאוד על ידי קורטואה.
  • דקה 82: יאגו אספס סובב כדור חופשי נהדר ששיפשף את ראשו קאסמירו שעמד בחומה, פגע בקורה - ויצא לקרן.
  • דקה 94: גול! כובש שני השערים של ריאל קארים בנזמה, מצא בכדור רוחב את מרקו אסנסיו המחליף שדחק מקרוב את השלישי של הבלאנקוס וסגר עניין.
יאסין בונו שוער סביליה חוגג שער. Angel Martinez, GettyImages
יומו הגדול. בונו/GettyImages, Angel Martinez
שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. Soccrates Images, GettyImages
מהלך מצוין. וייסמן/GettyImages, Soccrates Images

ויאדוליד - סביליה 1 :1

ויאדוליד הגיעה למשחק עם ניצחון בודד בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה, כבר הוליכה והייתה על סף ניצחון יקר שיכול היה להעניק לה פער של 6 נקודות מהקו האדום, אבל אז הגיעה הדרמה של המחזור: יאסין בונו, שוער סביליה, עלה להתקפה האחרונה בדקה ה-94 עבור קבוצתו הנואשת, הגנת ויאדוליד לא הצליחה להרחיק, הכדור הגיע לבונו, שכבש מקרוב וקבע 1:1 סופר דרמטי, ומוצדק.

שון וייסמן פתח בהרכב ושיחק 83 דקות, כשהחלוץ הישראלי אף סחט את הפנדל שהוביל לשער היתרון היקר, בטרם נמחק. בדקה ה-40 וייסמן קיבל כדור ברחבה, השתלט עליו יפה, ניסה להסתובב והוכשל על ידי דייגו קרלוס, שנגח בראשו. המהלך נבחן ואושר על ידי ה-VAR, פביאן אורלאנה ניגש לנקודה, וקבע 0:1.

בהמשך סביליה החמיצה הזדמנויות להשוות, כולל נגיחה של לוק דה יונג משני מטר היישר לקורה מול שער חצי ריק. הקבוצה של לופטגי רצתה להמשיך במסלול הניצחונות ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות, על מנת לא לאפשר לסוסיאדד החמישית להתקרב אליה בטבלה, אבל לאור הסיומת הדרמטית בהחלט הסתפקה בנקודה המתוקה.

יאסין בונו שוער סביליה חוגג שער. Angel Martinez, GettyImages
בונו חוגג רגע מרגש בסיום. ותודה להגנת ויאדוליד/GettyImages, Angel Martinez
שחקני ריאל ויאדוליד חוגגים. Angel Martinez, GettyImages
איבדו 2 נקודות יקרות. ויאדוליד/GettyImages, Angel Martinez
שחקני ריאל בטיס חוגגים. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון חמישי בשישה מחזורים. שחקני בטיס חוגגים/GettyImages, Fran Santiago

בטיס - לבנטה 0:2

הירוקים-לבנים נעצרו במחזור שעבר עם הפסד לסביליה בדרבי שקטע להם רצף של ארבעה ניצחונות. עכשיו ריאל בטיס התאוששה והצליחה לחזור לנצח כשהיא מתבססת במקום השישי ומשתווה לריאל סוסיאדד החמישית, שצריכה להשלים את המשחק שלה מול ברצלונה ביום ראשון. נביל פקיר (70) וחואנמי (75) סידרו למארחת את הניצחון, לבנטה נותרה במקום התשיעי.

משחקים נוספים

אתלטיק בילבאו - אייבר 1:1
לבילבאו: יורי (9). לאייבר: קיקה (17)

ווסקה - אוסאסונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully