וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מתכנן להישאר בפ.ס.וו איינדהובן בעונה הבאה: "אין סיבה לשינוי בתוכניות"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 17:51

החלוץ העניק ראיון נוסף לתקשורת ההולנדית והודה: "ליד כל השחקנים הצעירים שלנו, אני פאקינג מרגיש זקן". בתקשורת המקומית מחמיאים לו: "מוסר עבודה חולני, הוא מהווה דוגמא לכולם"

תקציר ה-1:3 של פ.ס.וו איינדהובן על פורטונה סיטארד/ספורט1

ערן זהבי ממשיך לסקרן את התקשורת ההולנדית. היום (חמישי( פורסם ראיון נוסף עם החלוץ הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן שפורח מאז החזרה מפגרת החורף, בו התייחס בין היתר לעתידו בקבוצה, בה הוא חתום עד קיץ 2022.

"אם המועדון מרוצה ואני מרוצה וכובש את השערים שלי, אז התוכנית היא להישאר. עקרונית אין סיבה שיהיה שינוי בתוכניות, אבל כבר למדתי שבכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת. רגע אחד אתה פה ורגע אחד אתה שם".

זהבי הודה שהעיסוק של התקשורת המקומית בגילו המתקדם, קצת מפריע לו. "אני מנסה לשכוח מזה, ואתם כל הזמן דואגים להזכיר לי את הגיל האמיתי שלי", התלוצץ. "כשהגעתי לכאן, ידעתי שזה יהיה אישיו. יש כאן ליגה טובה מאוד עם הרבה שחקנים צעירים, ששמה דגש על לפתח אותם. אני מעריך את זה, אבל בסופו של דבר חשוב לכל קבוצה שיהיו בה גם שחקנים מנוסים, כדי שהשחקנים הצעירים ילמדו מהם איך להפוך למקצוענים".

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן מול שחקני פיינורד. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
לא רואה סיבה לעזוב. זהבי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

זהבי אמר ש"בשבוע הבא, אחד השחקנים שלנו חגג יום הולדת 19 ואמרתי לעצמי, 'פאק, אני מרגיש בן יותר מ-40. כשהוא היה בן חמש, כבר שיחקתי בהפועל תל אביב. זה משוגע. מצד שני, אני מרגיש בר מזל לשחק כדורגל ברמות האלה בגיל שלי".

בתקשורת ההולנדית אף פרסמו כתבה נרחבת אודות זהבי בה נכתב בין היתר: "זהבי הפך למנהיג האמיתי של פ.ס.וו. אחרי פתיחת עונה קשה, הישראלי פורח. המקצוענות שלו גובלת בטירוף ומוסר העבודה וההתנהלות שלו על ומחוץ למגרש, מהווה דוגמא לשאר השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully