וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "מאז הדרבי הקודם השחקנים מבינים אותי יותר"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 19:04

מאמן מכבי תל אביב התייחס גם לשינוי שהביא, וגם מתכונם לדרבי הקרוב: "הפועל הביאה שחקנים חדשים והתחזקה" (21:00, ספורט 5)

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

לאחר הדרמה בשלישי האחרון מול הפועל חיפה בגביע והעלייה לרבע הגמר, חוזרת מכבי תל אביב לליגה ומתכוננת לדרבי הקרוב מול הפועל תל אביב. הקבוצה של פטריק ואן לוון, שהתבשרה לא מזמן כי תפגוש את מ.ס. אשדוד בשלב הבא בגביע, רוצה להמשיך ברצף הניצחונות הנהדר שלה בליגת העל. המאמן ההולנדי התייחס במסיבת עיתונאים למצב הקבוצה ולהכנות לדרבי.

"ניצחנו את המשחק בגביע, ויום לאחר מכן התחלנו להתכונן למשחק הליגה הקרוב", אמר ואן לוון. "אנחנו לוקחים כל משחק בנפרד, המשחק הקרוב הוא דרבי כך שהוא יהיה מעניין. האוהדים חוזרים לאיצטדיונים, והכול נהיה מעניין. האוהדים שלנו שהגיעו לקרית שמונה עשו הרבה רעש, ואני מאמין שאלו שיגיעו לדרבי ידאגו לאווירה נהדרת".

פטריק ואן לוון, מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מתכונן לדרבי. ואן לוון/מאור אלקסלסי

המאמן נשאל על השינוי שהכניס במכבי תל אביב ועל הרצף הנהדר בה נמצאת קבוצתו: "השחקנים מבינים טוב יותר את המחשבות שלי לגבי כדורגל. הם נראים מצוין, ואני חושב זה סגנון שמתאים למכבי, כזה שהאוהדים מתחברים אליו. לא מדובר רק בהתקפה מהירה, אלא גם בהגנה חזקה. על היריבה העירונית אותה תפגוש קבוצתו במחזור הקרוב: "הם התחזקו בכמה שחקנים והם נהיו קבוצה חזקה יותר".

לואיס הרננדס התייחס גם הוא לדרבי הקרוב: "משחק חשוב מאוד בשביל לסיים את העונה. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב, במיוחד עבור האוהדים. אני חושב שהדרבי הזה מגיע בזמן טוב מאוד מבחינתנו, אנחנו ביכולת טובה ואנחנו צריכים להמשיך בזה כדי להגיע מוכנים לפלייאוף. זו הפעם הראשונה שאני מעורב בעונה רגילה שהופכת לפלייאוף, זו סיטואציה קצת שונה, אבל אני מאמין בקאמבק של הקבוצה בחודשים האחרונים, ואני חושב שאנחנו צריכים לשמור על הרוח שלנו ואני מתרגש לקראת הפלייאוף".

על האוהדים: "אנחנו מקווים שתהיה לנו אפשרות לראות יותר ויותר אוהדים ככל שיתקדמו המשחקים. הם היו חסרים לנו, ואני מקווה שהממשלה תאשר להכניס יותר קהל בהמשך". על חוויותיו ממשחקי דרבי בספרד: "שיחקתי במלאגה מול סביליה וגרנאדה, שזו לא יריבות בין שתי קבוצות מאותה עיר, אבל עדיין מדובר במשחקים חם. אנחנו ננסה לשלוט במשחק ולהיות אגרסיביים במשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully