וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה חזר לסגל נבחרת צרפת, דשאן מסביר מדוע: "חזר לעצמו"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 16:18

מאמן אלופת העולם בחר את הסגל למשחקים למוקדמות המונדיאל, והתייחס גם לכושר של אמבפה: "הוא לא רובוט, יש עייפות, ועייפות מנטלית"

תקציר: צפו בפריז סן ז'רמן מביסה 0:3 את ליל בגביע, צמד לקיליאן אמבפה/ספורט 1

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן התייחס היום (חמישי) לסגל נבחרת צרפת לקראת משחק מוקדמות מונדיאל 2022 מול אוקראינה, בוסניה וקזחסטאן. קארים בנזמה נותר מחוץ לסגל, כצפוי, אבל עוסמאן דמבלה מברצלונה חזר לסגל לראשונה אחרי שנתיים, ודשאן אמר עליו: "לאחרונה הוא משחק באופן עקבי וחזר למהירות ולאתלטיות שלו. הוא משחק, הוא כובש, למרות שהוא יכול לכבוש יותר. הוא סבל מהרבה פציעות, והוא צריך לצבור ניסיון. חוץ מזה, מה שהוא מסוגל לעשות היום, הוא מסוגל לעשות כבר שנים, וזה מה שהעניק לו מקום בסגל של אלופים".

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. GettyImages
כמה כישרון. דשאן/GettyImages

על קיליאן אמבפה אמר דשאן והירידה במספרים שלו: הוא לא רובוט, הוא שחקן צעיר שמשחק הרבה. יש לו סטטיסטיקה לא מהעולם הזה. הוא נתן כל כך הרבה, ומותר לו לתת פחות. העונה כולם סובלים מעייפות ומפציעות, ומעייפות מנטלית". גם טאנגי דמבלה (טוטנהאם) ותומא למאר (אתלטיקו מדריד) חוזרים לסגל מוצף הכישרון של דשאן, שבהתקפה כולל שחקנים כמו ויסאם בן יידר, אוליבייה ז'ירו, אנתוני מרסיאל, קינגסלי קומאן, אנטואן גריזמן, אמבפה ודמבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully