וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להביט במראה: מדוע בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש אשמים?

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 8:56

הקבוצה מהבירה ממשיכה להתרסק ולחפש אשמים, אך לפני כן כדאי שתעשה בדק בית. השחקנים ביקרו את חוגג ("שידרוך עוד קצת, זה מה שצריך עכשיו?"), אוקמפוס היה על סף דמעות בסיום 

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • בית"ר ירושלים מרוסקת אחרי ההפסד, שחקנים ביקרו את חוגג
  • גם דראפיץ' וברדה נמצאים במוקד
  • דראפיץ' צפוי לעמוד לדין
  • אוקמפוס המאוכזב בכה בסיום
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
תסכול וחולשה. בית"ר/דני מרון

כל מי שקשור לבית"ר ירושלים היה מרוסק אתמול (רביעי) בטדי לאחר ההדחה מהגביע נגד מ.ס אשדוד, אחרי שהקבוצה הפסידה 2:1 לאחר הארכה. השחקנים שכבר נפלו מהרגליים בסיום היו שקטים בחדר ההלבשה ובודדים מילמלו "חבל, המשחק היה בידיים שלנו" ו"ליאני הרג אותנו", אבל בשורה התחתונה כולם מבינים את גודל האכזבה. הצוות המקצועי והשחקנים עוד לא הספיקו לעזוב את טדי כאשר משה חוגג הספיק לצייץ כי 5 שחקני בית"ר ירושלים משתכרים כמו 24 שחקני אשדוד ושחקנים נשמעו אומרים: "שידרוך עוד קצת, זה מה שצריך עכשיו? כולם נתנו הכול".

וחוגג אכן עושה טעות עם ההתבטאויות האלה. בסופו של דבר השחקנים שלו נתנו הכול. הסגל הנוכחי של בית"ר ירושלים לא מספיק טוב, לא מספיק מאוזן ולא מספיק אגרסיבי, אבל זה מה שהוא שווה; כולם נתנו את כל מה שיש להם עם 11 משחקים ב-35 יום, כמות משחקים גדולה למדי בסגל מצומצם. נראה שחוגג ובית"ר ירושלים צריכים להסתכל במראה - איך הקבוצה הגיעה לפיניש ללא קשר אחורי או בלם מחליף? זה עלה לה ביוקר. מדהים שהיא משלמת לבלם כדי שיהיה ביציע (ורדאסקה) ומשלמת את רוב שכרו של דן איינבינדר (הפועל תל אביב משלמת 15 אלף ש"ח בחודש, בית"ר משלימה עוד 60), כשהשניים יכלו לעזור לה מאוד בתקופה זאת. 

עוד בוואלה!

משה חוגג: "5 בכירי המשתכרים בבית"ר מרוויחים יותר מ-24 שחקני אשדוד. הלב נשבר"

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
פעם קראו לה "קבוצת גביע טיפוסית"? בית"ר/דני מרון

המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה גם כן נמצאים במוקד. צמד המאמנים עשה הרבה טעויות השנה, אך השאלה היא האם הם הבעיה. גיא לוזון, ניר קלינגר, רוני לוי ועכשיו סלובו וברדה הביתה? מישהו רואה באופק מאמן או תכנית עבודה שיצליחו יותר? הקיץ האחרון הוא בדיוק המראה למצב, תחת יוסי בניון ורוני לוי ייצרו אווירה שחורה של כישלון ואחרי שהלכו בוצע מהפך בסגל הקבוצה ונעשו כל כך הרבה טעויות שהביאו את המועדון למצב הרבה יותר גרוע. גם עכשיו ובראיה לשנה הבאה, לא משנה את מי חוגג יבחר כמאמן, אם תכנית העבודה לא תהיה נכונה, הדברים יכולים להיות הרבה יותר גרועים.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
עונה מאכזבת, שלא נגמרת. בית"ר/דני מרון

בשבת תשחק הקבוצה נגד מ.ס. אשדוד כאשר היא לא תלויה בעצמו ורק ניצחון שלה ומעידה של קבוצות אחרות עשוי להביא אותה לפלייאוף העליון. יחד עם זאת, במועדון חששו גם אתמול: "בהנחה שנהיה בפלייאוף התחתון, עדיין אפשר להסתבך שם, אסור לתת לעסק להתפרק ולייצר אווירה של סוף. בפלייאוף התחתון אפשר בשני הפסדים להסתבך, צריך להרים את כולם כאן כדי לעשות פיניש טוב לעונה". מי שייעדרו מהמשחק הם עידן ורד ודוד דגו המוצהבים (ספג בנוער ארבעה צהובים).

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים עם השופט לירן ליאני. דני מרון
עימות עצבני והרחקה. דראפיץ'/דני מרון

דראפיץ' צפוי לעמוד לדין על ההרחקה, על הערות לשופט ("מה שרקת להם פנדל? מה זה? תוציא לי אדום") ועל תנועות ידיים מתלהמות. מרקו ינקוביץ' הוזהר פעמיים על ידי השופט כי אם ידבר או יעשה עוד פעולת מחאה הוא יורחק ואף ספסל הקבוצה הוזהר בנושא. מי שספג קריאות בוז היה המגן סנטיאגו אוקמפוס, שהוגדר אתמול "מנחוס" כאשר כל טעות שהוא קשור אליה הסתיימה בגול במשחקים האחרונים, אך במועדון הוסיפו לגביו: "הוא היה על סף דמעות בסיום. הוא עדיין ילד, הייתה טעות לזרוק אותו בשנה הראשונה שלו בקבוצה בוגרת ישר לבית"ר ירושלים, הוא צריך להתחשל ולקבל ביטחון במקום אחר ואולי לחזור שחקן טוב יותר, צריך דווקא להעריך אותו על מה שהוא עשה השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully