וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל שובר שיאים בצ'לסי: "אף קבוצה לא רוצה לקבל אותנו בהגרלה"

הגרמני הפך למאמן היחיד בתולדות צ'לסי שלא הפסיד ב-13 משחקיו הראשונים, מתגאה בעוצמה ומקווה "להימנע ממפגש עם פ.ס.ז'". לואיס סוארס ברצף ביזארי, דייגו סימאונה לא התרגש מהכעס שלו

תקציר: לידס - צ'לסי 0:0/ספורט 1
תומאס טוכל מאמן צ'לסי עם השוער אדואר מנדי. רויטרס
עושים היסטוריה יחד. תומאס טוכל ואדואר מנדי/רויטרס

צ'לסי השלימה הערב (רביעי) ניצחון כפול על אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, והיא תהיה הנציגה האנגלית השלישית בהגרלת רבע הגמר שתיערך ביום שישי (13:00) במשרדי אופ"א בניון, שוויץ. לאחר מכן תיערך כבר גם הגרלת חצאי הגמר. אתלטיקו השאירה את היריבה העירונית ריאל כנציגה הספרדית היחידה.

העולות: ליברפול, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד, ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן, פורטו.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד לאחר שהוחלף. רויטרס
קר שם בחוץ. לואיס סוארס/רויטרס

המספרים

* צ'לסי עלתה לרבע הגמר לראשונה מאז עונת 2013/14, אז גם המשיכה לחצי הגמר. היא קטעה רצף של ארבע הדחות בשמינית הגמר.

* ב-13 המשחקים בכל המסגרות מאז מינויו של תומאס טוכל, צ'לסי ספגה רק שני שערים, ואחד מהם היה עצמי של אנטוניו רודיגר.

* טוכל הפך למאמן הראשון בעידן הפרמיירליג שקבוצתו לא סופגת בחמשת משחקי הבית הראשונים איתו (כולל ליגת האלופות) והוא גם הראשון בתולדות צ'לסי שלא הפסיד ב-13 משחקיו הראשונים.

* בתקופה הזו צ'לסי השיגה תשעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו, ושמרה על שער נקי ב-11 משחקים.

* זו הפעם ה-14 (מתוך 14) שצ'לסי עוברת שלב באירופה אחרי שניצחה בחוץ במשחק הראשון. המאזן המושלם נשמר.

* חכים זייש כבש את שערו השלישי במדי צ'לסי והראשון בסטמפורד ברידג', כאשר שני הקודמים היו במשחקי חוץ (בליגת האלופות לרשת קרסנודאר ובליגה מול ברנלי) ודי מזמן, בסוף אוקטובר.

התגובות

טיאגו סילבה הפצוע העביר הוראות מהיציע במשך דקות ארוכות וכיוון את חוליית ההגנה. לאחר השער של אמרסון בתוספת הזמן, התחבק עם ז'ורז'יניו ומייסון מאונט המוצהבים. "שמחתי לראות את זה, יכולתי לשמוע אותם למעלה", סיפר תומאס טוכל בסיום. "קיבלנו אנרגיות נהדרות גם מארבעת השחקנים ביציע".

על המשחק אמר המאמן: "זו הייתה הופעה שלמה שלנו מול יריבה איכותית וחזקה. חסרנו לא מעט שחקנים ולא מעט איכות, והיינו צריכים להעלות את הרמה. השחקנים הראו רעב בלתי רגיל וזה הישג פנטסטי. אני שמח מאוד עבורם. סבלנו מאוד במחצית השנייה, היו רגעים לא פשוטים וההרחקה הקלה עלינו, אבל אני לא יכול להגיב על מה שהיה שם כי לא ראיתי את האירוע. אני שמח עבור חכים שכבש שער מכריע ומקווה שזה ייתן לו ביטחון להמשך".

על ההגרלה אמר: "אף קבוצה לא רוצה לפגוש אותנו, וזה הדבר הכי גדול שיכולנו להשיג. יש שמונה קבוצות חזקות בהגרלה ונראה עם איזה אתגר נצטרך להתמודד.

כאשר נשאל לגבי אפשרות שיפגוש את פריז סן ז'רמן, ממנה פוטר בדצמבר, השיב טוכל: "אני לא בטוח שאני רוצה להיתקל בפ.ס.ז', היא חזקה מדי".

תומאס טוכל מאמן צ'לסי עם חכים זייש. רויטרס
השער הראשון בסטמפורד ברידג' ייתן ביטחון? חכים זייש עם תומאס טוכל/רויטרס
לואיס סוארס מוחלף, ומחייך במדי אתלטיקו מדריד. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
חיוך של מרמור. סוארס/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

קוקה, קפטן אתלטיקו מדריד, הודה: "לא הופענו כפי שרצינו. השער השני 'הרג' אותנו. יש לנו קבוצה טובה וחזקה, באנו עם רעיונות ברורים, אבל גם היריבה יודעת לשחק. לא הצלחנו להשיג את השער שיכניס אותנו למשחק. אני עדיין בטוח לגמרי שאנחנו יכולים לזכות באליפות. כבר בראשון יש לנו גמר מול אלאבס ואנחנו רוצים לנצח".

מאמנו דייגו סימאונה סיכם: "צ'לסי עלתה בצדק. במשחק הראשון היינו שווים להם והפעם הם היו עדיפים. זה היה המשחק הכי טוב של ז'ואאו פליקס מאז שהוא בקבוצה, זה השחקן שאנחנו רוצים. גם אהבתי מאוד את סאול במחצית השנייה".

לואיס סוארס שוב לא כבש במשחק חוץ בליגת האלופות, והרצף שלו עומד כבר על 25. רק אחד פחות מ-26 השערים שלו במפעל. סוארס השלים ערב אומלל במיוחד, שכלל רק 19 נגיעות בכדור, 9 ניסיונות מסירה (רק 6 מהן מדויקות), לא הצליח לעבור שחקן ולו פעם אחת, בלי בעיטה לשער, בלי לייצר שום מצב. הוא הוחלף, ירד בחיוך מתוסכל מהמגרש, ונראה עצבני מאוד על הספסל של קבוצתו.

סימאונה נשאל על הכעס של סוארס שהוחלף: "זה נורמלי ששחקן רוצה להמשיך לשחק. הבנו שיש לנו אפשרויות ליותר תנועה מקדימה ושינינו בהתאם. אנחנו לא מחפשים תירוצים, הם היו טובים יותר. עלינו לברך אותם ולחשוב על הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully