וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה חגגה על הדשא, רומן זולו: "מעדיף לקבל יריבה מהלאומית"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 21:44

העפולאים רקדו במשך דקות ארוכות אחרי ה-0:3 בהארכה על הפועל כפר סבא, המאמן כבר חושב על רבע הגמר. אלישע לוי: "זה רגע קשה, נראה היה שאנחנו הקבוצה מהליגה השנייה"

שחקני הפועל עפולה חוגגים. אודי ציטיאט
חולמים על שחזור ההישג מלפני שש שנים. שחקני הפועל עפולה/אודי ציטיאט

הפועל עפולה הפכה הערב (רביעי) לעולה השלישית מהליגה הלאומית לרבע גמר גביע המדינה, לאחר שהביסה 0:3 בהארכה את הפועל כפר סבא. שחקני הקבוצה חגגו דקות ארוכות על הדשא באצטדיון המושבה ואיתם גם עשרות אוהדים שעשו את הדרך לפתח תקוה. כעת חוזרת עפולה לרבע הגמר, בו הייתה גם לפני שנתיים, והיא מקווה להגרלה נוחה מחר (17:00, שידור חי בוואלה! ספורט) כדי לשחזר את ההישג ההיסטורי מעונת 2014/15, אז העפילה לחצי הגמר והובסה 7:0 על ידי הפועל באר שבע.

רומן זולו מאמן הפועל עפולה. אודי ציטיאט
קשה, אבל מתוק. רומן זולו/אודי ציטיאט

המאמן המנצח רומן זולו אמר בסיום: "הייתי מחויך מאוד כי אני כל כך שמח וגאה בשחקנים ובצוות שלי. התחבקתי עם ראש העיר, שנותן הכול כדי שהקבוצה תתחיל. כתושב עפולה אני שמח וגאה ובטוח ששימחנו המון אוהדים ואת תושבי העיר. היה לנו קצת קשה להיכנס לקצב של כפר סבא כי זה קצב של ליגת העל, אבל שינינו כמה דברים בטקטיקה ונכנסנו לקצב. זה היה קשה, אבל מתוק. הגענו כבר לשלב הזה ואנחנו מעדיפים לקבל קבוצה מהליגה שלנו כדי שנוכל להגיע לחצי הגמר. הליגה זה הלחם והחמאה שלנו, הגביע זה סוג של צ'ופר".

עוד בוואלה!

גביע המדינה: הפועל עפולה הדיחה את הפועל כפר סבא עם 0:3 בהארכה

לכתבה המלאה
עמית מור (מימין), נתנאל גולדמן, גיא דהן שחקני הפועל עפולה. אודי ציטיאט
שלושת הכובשים: עמית מור, נתנאל גולדמן וגיא דהן/אודי ציטיאט
אבי אלקבץ ראש עיריית עפולה עם רומן זולו מאמן הפועל עפולה. אודי ציטיאט
רומן זולו עם ראש העירייה אבי אלקבץ/אודי ציטיאט

הפועל כפר סבא ממשיכה לאכזב והמאמן אלישע לוי הודה: "מתסכל זו מילה עדינה מאוד. זה רגע קשה. אני חושב שזה רגע קשה מאוד להפועל כפר סבא. צריך לתת קרדיט לעפולה. זה היה נראה שאנחנו בליגה השנייה ועפולה בליגה הראשונה, היא ניצחה בצדק. לא עשינו את מה שצריך. עברתי לא מעט רגעים קשים וטובים. זה אחד הרגעים הקשים בשביל מועדון כמו הפועל כפר סבא. צר לי שדווקא במשחק הראשון שהקהל שלנו חוזר, אנחנו מאכזבים בצורה הזו. נצטרך לעכל את זה ולדעת לקום מזה, רגע לא קל. אני לא רוצה ללכת לכיוון של לדבר על פצועים, קבוצות כדורגל צריכות להתגבר על חוסרים. אנחנו לא הצלחנו לעשות את זה היום ונצטרך לעשות את זה אחרת כבר במשחק הבא. היום באנו בלי ביטחון, עפולה הייתה טובה יותר, לא החזקנו בכדור, עשינו שטויות וספגנו שערים קלים מדי. אנחנו צריכים לעשות הכול אחרת".

לוח התוצאות: הפועל כפר סבא 0 - הפועל עפולה 3. אודי ציטיאט
לוח התוצאות: הפועל כפר סבא 0 - הפועל עפולה 3/אודי ציטיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully