וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש סיכוי יותר גבוה שרונאלדו יחזור למנצ'סטר יונייטד מאשר לריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 12:04

באיטליה טוענים שהיעד ההגיוני ביותר עבור כוכב יובנטוס הוא אנגליה. הפרשנים ממשיכים לתקוף את הפורטוגלי: "מוביל את יובה לאבדון"

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד עם מילאן בליגה האירופית/ספורט1

לאן מועדות פניו של כריסטיאנו רונאלדו? למרות הרמיזות מצד זינדין זידאן, באיטליה טוענים שהסבירות שיחזור לריאל מדריד בקיץ נמוכה. לפי "טוטוספורט", המועמדת העיקרית לצרף את הפורטוגלי בן ה-36 היא מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה בה עשה את צעדיו הראשונים ברמות הגבוהות של הכדורגל העולמי.

לפי הדיווח, ריאל מדריד מתרכזת בניסיונות להחתים את קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד ולכן רוב הסיכויים שרונאלדו לא יצטרף, למרות שבספרד טוענים שהוא הביע נכונות לעשות זאת, אם הקבוצה תרצה אותו. מכשולים נוספים שחוצצים בין רונאלדו לריאל הם היחסים הקרירים בינו לבין הנשיא פלורנטינו פרס והעובדה שבניגוד לאיטליה, חוקי המס של ספרד נוקשים יותר.

כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יסגור מעגל באולד טראפורד? רונאלדו/GettyImages

גם אם יישאר ביובנטוס, רונאלדו רוכש לעצמו לא מעט מבקרים בתקופה האחרונה. מגן העבר של יובה, פסקואלה ברונו, תקף אמש פעם נוספת של הכוכב הפורטוגלי. "הוא הפך לשליט היחיד בחדר ההלבשה, ומוביל את הקבוצה לאבדון", אמר לתקשורת האיטלקית. יובנטוס נראית בושה וחרפה. אחרי כמה ניצחונות עלובים כבר הכתירו אותה לאלופה אירופה. בחייכם".

לטענתו של ברונו, "ההנהלה הנוכחית של יובה מחרבת אותה. הם פיטרו את אלגרי כדי להחתים את סארי, ופיטרו גם אותו רק בגלל שרונאלדו הוא המנהל האמיתי של ההצגה. מותר לשחקנים להביע דעה על עניינים בתוף הקבוצה, אבל אסור שהם יהיו אלה שמקבלים את ההחלטות".

בעבר אמר ברונו ש"רונאלדו הוא בור" בגלל סירובו ללמוד איטלקית. "הוא לא מכבד את חבריו לקבוצה. איטליה לא מעניינת אותו, רק הכסף של יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully