וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס שפנדלהופר: "אני נהנה בישראל, שוקל להישאר גם בעונה הבאה"

הבלם שמושאל לסכנין מאסקולי האיטלקית צפוי להפוך למלפפון חם בקיץ: "לשחק מול קהל? ההרגשה הייתה קצת מוזרה, אבל נהדרת"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 1:0/ספורט 1

בלם בני סכנין, לוקאס שפנדלהופר, התראיין לתקשורת האוסטרית וסיפר שהוא מאוד נהנה בישראל ואפילו שוקל להישאר גם אחרי שתקופת ההשאלה שלו מאסקולי האיטלקית תסתיים. שפנדלהופר הצטרף לסכנין בקיץ והפך באופן מיידי לשחקן מפתח במרכז ההגנה של הקבוצה.

שפנדלהופר הושאל לסכנין עד סיום העונה, אבל אסקולי סובלת מצרות כלכליות ומקצועיות וייתכן מאוד שהיא תוותר עליו בקיץ. בינתיים האוסטרי הותיר רושם מאוד חיובי ובהחלט ייתכן שגם אם לא ישחק בסכנין בעונה הבאה, הוא יישאר בישראל בקבוצה אחרת. "אני מאוד נהנה בישראל ואני שוקל להישאר גם בעונה הבאה. המשפחה שלי תצטרף אליי בקרוב", אמר.

ביום שבת הבלם בן ה-27 היה שותף מלא לניצחון של קבוצתו 0:1 על הפועל תל אביב בבלומפילד, במשחק בו הקהל חזר למגרשי ליגת העל. "אחרי חודשים של משחקי רפאים, כבר שכחנו איך אפילו 1,500 צופים יכולים להיות רועשים", הוא סיפר, "זה היה קצת מוזר, אבל ההרגשה הייתה נהדרת. בשבת היו 1,500, אבל במחזור הבא יהיו 5,000. הודות לחיסונים, החיים בישראל חזרו למסלול וגם אני אחוסן השבוע. זה פשוט נהדר לשבת במסעדה בלי לעטות מסיכה".

לוקאס שפנדלהופר שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
לוקאס שפנדלהופר שחקן בני סכנין/מאור אלקסלסי

בני סכנין תארח את מכבי פתח תקוה ביום שבת, במחזור האחרון של העונה הסדירה. אחרי שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, החבורה של שרון מימר תנסה לשמור על מומנטום חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully