וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אני ואנוכי: מכבי תל אביב מרוצה מההעפלה, אבל מאוכזבת מהאנוכיות

17.3.2021 / 6:36

בקרית שלום ציינו עלייה לרבע הגמר, אבל מאוד לא אהבו את הפעולות ה"אגואיסטיות" כדברי ואן לוון, של בלקמן ושכטר. המאמן ישים דגש על מצבים נייחים בהגנה, התלות בדור פרץ גוברת, דניאל טננבאום שוב סחט מחמאות: "נותן תשובה לכל מי שפקפק בו"

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

לצד השמחה על ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה אחרי הניצחון 2:3 אמש (שלישי) על הפועל חיפה, במכבי תל אביב גם נמתחה ביקורת על חוסר היכולת לסיים את המשחק במחצית הראשונה עם שלל המצבים אליהם הגיעה הקבוצה. לא פחות מכך נשמעה גם ביקורת על איתי שכטר ועוד קודם ניק בלקמן שהעדיפו לבעוט לשער ממצבים קשים למרות שלצידם בהתקפות היו שחקנים בעמדות קורצות הרבה יותר.

המאמן פטריק ואן לוון שלא התאפק ודיבר על כך מיד בסיום המשחק ("היינו אגואיסטים מדי"), מתכוון גם להקדיש את האסיפה הקרובה לקראת הדרבי כדי לחדד את המחויבות של כל שחקן למשחק הקבוצתי. "סך הכול זה לא אופייני לנו", ציין אמש גורם בקבוצה. "לאורך כל העונה ולבטח מאז שפטריק מאמן את הקבוצה, יש פרגון ויש קבוצתיות מעל הכל. טוב שסיימנו את המשחק בניצחון כך שאת דברי המאמן ישמעו השחקנים באווירה טובה וחיובית".

שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום. מאור אלקסלסי
הציל בסיום. טננבאום/מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • לצד השמחה על ההעפלה לרבע גמר הגביע, במכבי תל אביב מודאגים מכמה פעולות אנוכיות
  • פטריק ואן לוון מתכוון להקדיש לנושא תשומת לב מיוחדת באימונים הקרובים: "זה לא אופייני לנו"
  • התלות של הצהובים בדור פרץ הולכת וגוברת. גם ההסתבכות במצבים נייחים דורשת עבודה
  • דניאל טננבאום שוב סוחט מחמאות: "נותן העונה משחקים מעולים ועונה לכל המפקפקים"

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חיפה 2:3 בחוץ בשמינית גמר גביע המדינה

לכתבה המלאה

הירידה באיכות המשחק של מכבי תל אביב הורגשה היטב כשוואן לוון הוציא את דור פרץ באמצע המחצית השנייה. ההולנדי היה ודאי משוכנע שהמשחק גמור והוא העדיף לתת לפרץ קצת לנוח. היציאה מכר הדשא כמעט שהובילה להדחה מהגביע מכיוון שללא הנוכחות של הקשר המצוין, מכבי תל אביב פשוט החלה להתגונן והזמינה התקפות. פרץ רחוק עדיין מלעזוב וצריכה להיות מונחת בפניו הצעה קוסמת במיוחד מאירופה כדי שהוא יחליט לבחור בה.

דניאל טננבאום היה זה שדאג בסיום שמכבי תל אביב תעבור שלב אחרי שהציל את הקבוצה מכדור נייח מסוכן של עדן בן בסט. "אנחנו כבר לא בשלב שטננבאום צריך להוכיח את עצמו, אבל לכל המפקפקים דניאל נותן העונה משחקים מעולים שמובילים לניצחונות", אמרו בקבוצה.

הצוות המקצועי גם לא אהב את העובדה ששני השערים שספגה הקבוצה היו אחרי קרנות ועל כך מתכוונים בקבוצה לתת את הדעת באימונים הקרובים כי הציפייה היא שמכבי תל אביב תדע להתמודד עם מצבים נייחים וקרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully