וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההעפלה: ראמוס מודה שהמו"מ עם ריאל במבוי סתום, מודריץ' "מנצח את הזמן"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 8:15

הבלאנקוס דילגו מעל אטאלנטה, אבל הקפטן הוותיק הבהיר בסיום: "אין התקדמות במשא ומתן על החוזה החדש". מודריץ' שהצטיין "מרגיש בן 27"

תקציר ה-1:1 בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט/ספורט 1

אם מישהו סימן את אטאלנטה הסימפטית כמוקש אפשרי עבור ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות - בעיקר על רקע החסרונות הרבים של הבלאנקוס - הרי שהמציאות טפחה על פניו. הערב (שלישי) הקבוצה מבירת ספרד ניצחה 1:3 בבית, השלימה 1:4 בסיכום המשחקים ועלתה בקלילות לרבע הגמר.

"המטרה הייתה לעבור עם תוצאה טובה", אמר סרחיו ראמוס, שהחמיץ את המשחק הראשון בגלל פציעה והיום כבש את השני של קבוצתו בפנדל, "רצינו לנצח אחרי משחק שאנחנו שולטים בו ומבקיעים שערים. אני מרוצה מהתוצאה, למרות שיכולנו לכבוש עוד שערים".

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס עם לוקאס ואסקס. רויטרס
חזר במלוא המרץ. ראמוס/רויטרס

על מערך שלושת הבלמים, אמר ראמוס: "3-5-2? זה תלוי גם בסגנון של היריבה, ידענו שאטאלנטה היא קבוצה שאוהבת ללחוץ. היום בהתחלת המשחק לא הרגשנו הכי בנוח במערך הזה, אבל בהמשך השתלטנו על המשחק והיה לנו קל לשחק בו".

הבלם שסירב להתייחס לסוגיית הארכת חוזהו ("אין חדש") נשאל לגבי היכולת שהוא מגלה רגע לפני יום הולדתו ה-35, והשיב: "כשאתה דואג לעצמך ולגוף שלך במשך כל כך הרבה שנים, אתה קוצר את הפירות. אני תמיד נותן את הכול כדי להישאר ברמה הכי גבוהה, אנשים צריכים לשפוט על פי היכולת ולא הגיל".

לוקה מודריץ' הוסיף: "זה היה משחק תובעני, אטאלנטה היא קבוצה מאוד פיזית שלא עוצרת לרגע. ה-0:1 שלנו הגיע בשלב מאוד חשוב והוא נתן לנו הרבה ביטחון. רבע הגמר? מה שיותר חשוב מזהות היריבה, זה לבדוק מה עשינו לא נכון בשנתיים הקודמות ולתקן".

מודריץ' שהצטיין סחט מחמאות מהתקשורת הספרדית, ב"אס" כתבו שהוא "מנצח את הזמן" וש"סימני הגיל לא ניכרים עליו" והוא עצמו אמר: "אני לא מרגיש בן 35. מבחינת הכושר הפיזי שלי והמחויבות שלי, אני מרגיש בן 27".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully