וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "כנראה שמישהו לחש לקוון שיניף את הדגל". ואן לוון: "היינו אגואיסטיים מדי"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 23:08

מאמן הפועל חיפה זעם על השיפוט בסיום הדרמה בגביע: "מכעיס מאוד, העבירה על בן בסט היתה בתוך הרחבה, מעצבן שההחלטה קודם כל לזכות מכבי תל אביב". גם ההולנדי לא מרוצה: "אי אפשר שהמשחקים ייגמרו ככה עם 2:3 כשקבוצות כל כך קרובות אלינו"

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

חלום הטרבל של מכבי תל אביב נשאר בחיים גם אחרי שמינית גמר גביע המדינה הערב (שלישי), בסיומה ניצחה האלופה 2:3 את הפועל חיפה בסיום אחד המשחקים המלהיבים והדרמטיים של העונה. הצהובים הפכו פיגור 1:0 בדקה החמישית ליתרון 1:2 בדקה ה-12, כשעד הסיום נרשמו עוד אינספור מצבי הבקעה בשני הצדדים. טל בן חיים (7, בפנדל), ניסו קפליוטו (12, עצמי) וניק בלקמן (62, בפנדל) כבשו לאלופה, חנן ממן (5) ואלון תורג'מן (74) כבשו בצד השני ומכבי תל אביב סופרת ניצחון חמישי ברציפות, ארבעה ימים לפני הדרבי. דניאל טננבאום סיפק הצלה גדולה בתוספת הזמן, בעוד עדן בן בסט כבר היה משוכנע שכבש את השוויון בדקה ה-94, אך השער שלו נפסל בטענת נבדל. וואו.

"זה התחיל קל, היינו טובים יותר ויצרנו המון מצבים", סיכם פטריק ואן לוון. "היינו צריכים לגמור את זה במחצית הראשונה, אבל היינו אגואיסטים מדי. אנחנו צריכים להשתפר כי אי אפשר שהמשחקים ייגמרו ככה עם 2:3 כשקבוצות כל כך קרובות אלינו. כל אלה שהיו במגרש יכולים לעשות את העבודה ועשו את העבודה, אנחנו צריכים לעשות את זה קל יותר. מכבי תל אביב תילחם עד הסוף על הכול".

לקראת הדרבי אמר ההולנדי: "עכשיו סיימנו במשחק הזה, ניסע הביתה לתל אביב ונתכונן לדרבי". על דניאל טננבאום: "הייתה לו הצלה גדולה בסיום".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
משחק נהדר. מכבי תל אביב חוגגת/מאור אלקסלסי

טננבאום עצמו הוסיף: "אני שם כדי לעזור לקבוצה, אז זה היה רגע שלקחתי הצלה טובה ושמחתי. לא יודע אם הבנתי את זה, אבל בסוף הצלתי וזה מה שחשוב. כל משחק חשוב לנו, יש לנו את המטרות שלנו. היה קשה מאוד, גביע זה שונה מליגה ואווירה שונה. ראינו פה היום משחק למאמנים. היה כיף, פחות לי כי ספגתי שני שערים, אבל העיקר שעלינו. לא יודע מה השתנה עם ואן לוון, אבל כולנו יודעים מה צריך לעשות במגרש". לקראת הדרבי: "אנחנו מקווים שיהיה קהל, רוצים שיהיה כמה שיותר קהל. דרבי זה משחק שאנחנו תמיד רוצים לנצח בו".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חיפה 2:3 בחוץ בשמינית גמר גביע המדינה

לכתבה המלאה
שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום. מאור אלקסלסי
רבע הגמר רשום על שמו. טננבאום/מאור אלקסלסי

חיים סילבס היה מתוסכל מאוד מהשיפוט ואמר: "לא יודע מה היה, אבל ברגע שהשער נכבש והקוון לא הניף את הדגל במשך כמה שניות, אבל זה כנראה שמישהו לחש לו באוזנייה שירים. לא היה VAR והוא לא הניף את הדגל. מהמקום שאני הייתי ראיתי בוודאות שהעבירה על בן בסט הייתה בתוך הרחבה. מעצבן אותי שההחלטה היא קודם כל לטובת מכבי תל אביב. מכעיס מאוד. לא משנה מה שעושה הקבוצה היריבה, זו הבעיה של השופטים והם צריכים לשלוט בזה. הרגיש לי שזה קל מדי. כן היה או לא היה, הכול קליל. זה מתווסף למה שהיה פה לפני 12 ימים עם השער שפסלו לנו פה והיה משנה את העונה בליגה. אבל זה יעבור, השיירה תמשיך.

"הייתי צריך לקחת החלטה אם אנחנו הולכים למשחק של הגנה, אבל אנחנו לא מספיק טובים בהגנה העונה, או ללכת לנצח. היה משחק פתוח וידענו שזה עלול לעלות לנו ביוקר. רצינו לנסות לערער את מכבי תל אביב. חבל שלא הספקנו להיות ביתרון הרבה זמן. הצלחנו לחפור את עצמנו פנימה. היו שני פנדלים על יד, קורים יותר מדי דברים אצלנו ולצערי הרבה יצאנו בלי כלום. בדקות האחרונות זה נראה כאילו בסופו של דבר כן נשאיר את המשחק בחיים. יש לי הרגשה שאנחנו קצת מקופחים, זו ההרגשה שלי".

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
כמה שזה כואב. בן בסט/מאור אלקסלסי

עדן בן בסט הוסיף: "זה היה רגע אמוציונלי. מכבי תל אביב נתנה לי המון. הייתי צריך להגיד סליחה אחרי שהשער, אני מתנצל שחגגתי ככה. זה היה שער יפהפה שנפסל ועוד הצלה גדולה של דניאל שמגיע לו שאפו ענק. הוא מנע מאיתנו לחזור אל המשחק. מכבי תל אביב הובילה, חזרנו ל-3:2 וכמעט 3:3. מה שמעודד אותי זה שהקבוצה שלי שיחקה אטקרטיבי ולא ויתרה, חזרה למשחק. זה הגביע, זה היופי שבגביע. עברה עליי עונה לא פשוטה עם כל מה שקרה, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני אחד כזה שנלחם ולא מוותר, קודם כל לעצמי ורק אחרי זה אני מסתכל לצדדים. אני מציב לעצמי מטרות ולא מתייחס לרעשי רקע. עבדתי קשה מאוד כדי להגיע אל הרגעים האלה ומקווה להמשיך כך גם בעתיד".

על העונה של הפועל חיפה אמר החלוץ: "ברור שציפינו בסופו של דבר כן להיכנס אל הפלייאוף העליון, יש פה סגל יוצא מן הכלל. הייתה קורונה, פציעות ודברים אחרים. אנחנו יכולים להאשים אך ורק את עצמנו. הקבוצה שיחקה כמו קבוצה של פלייאוף עליון. אנחנו צריכים קודם כל להבטיח את ההישארות בליגה שזה חשוב מאוד ומשם להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully