וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד אטפלד: "השופטים לא עושים בכוונה? אני חושב אחרת"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 20:35

מאמן מכבי נתניה היה נסער בעקבות ההופעה של יגאל פריד בהפסד להפועל תל אביב: "הורסים לנו את המשחק". קלינגר: "בגביע צריך לעבור"

תקציר מכבי נתניה - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטפלד, היה נסר הערב (שלישי) אחרי ההפסד של קבוצתו להפועל תל אביב 3:1 בשמינית גמר גביע המדינה. בדקה ה-48 האדומים קיבלו פנדל מאוד מפוקפק מהשופט יגאל פריד ועלו ל-0:1, מה ששינה לחלוטין את תמונת המשחק. בעמדת הריאיונות ההולנדי אמר: "לרוע המזל כל הזמן יש החלטות שיפוט נגדנו. אתה (המראיין) אומר שהם לא עושים את זה בכוונה, אבל זה לא מה שאני חושב. מה אני כן חושב? שהחיוך שלי אומר מספיק".

אטפלד הוסיף: "בכל משחק יש על מה לשחק, למרבה המזל אנחנו משחקים לעיני הקהל שלנו שוב. לפעמים קשה כשיש אנשים שמעורבים והורסים לך את המשחק. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר ומנסים לעשות את זה בכל משחק. יש לנו עדיין הרבה על מה לשחק".

יגאל פריד, שופט כדורגל. ברני ארדוב
השופטים שוב במוקד. פריד/ברני ארדוב

המאמן המנצח, ניר קלינגר, סיכם: "טוב לעבור שלב, זה חשוב מאוד. היינו חסרים שישה שחקני מפתח וזה הטריד אותי מאוד, הייתי מוטרד מאוד. זו היתה התכנית - אמרנו שנעבור את החצי הראשון בשלום עם הרכב קצת יותר צעיר ולוחמני, ואז בחצי השני נכניס את השחקנים הטריים יותר שישבו בחוץ. זה עבד, לשמחתי, למרות שהיו כמה דקות שלא היינו במשחק בחצי השני. קצת נלחצנו. גם הגול שספגנו - צריך לתת עליו את הדעת".

המאמן הוסיף: "בגביע צריך לעבור. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, אבל אני מקווה שביום שבת או ראשון, מתי שיהיה המשחק, יחזרו לפחות שלושה שחקנים להרכב ויהיו לו יותר אופציות. נעשה את מה שאנחנו יכולים. עשינו שינוי בקבוצה ולנצח בנתניה פעמיים בשבועיים זה לא קל, זו קבוצה טובה שראויה לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully