וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל חזר אחרי שנה וראה הפסד: הפועל חולון הפסידה 72:63 לקרשיאקה

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 23:17

אחרי שני ניצחונות מרשימים, 500 אוהדים בחולון ראו הפסד בכורה בשלב השני של ליגת האלופות. מורגן (24) והנרי (18) האקסים של ליגת העל כיכבו, תצוגת נפל לחולונייה מחוץ לקשת (24 אחוז)

תקציר: פנאתינייקוס - יוניקיס 74:98/ספורט 2
גיא פניני שחקן הפועל חולון עם ווילי וורקמן. אתר פיב"א, אתר רשמי
איזו אכזבה. וורקמן ופניני/אתר רשמי, אתר פיב"א

בפעם האחרונה שאוהדי הפועל חולון הורשו להיכנס להיכל הטוטו, לפני שנה ושבוע, הם נהנו ממותחן שהסתיים בניצחון 104:105 על מכבי ראשון לציון בתום שתי הארכות. היום (רביעי) 500 מהם חזרו ליציע, אבל לא מנעו הפסד מול פינאר קרשיאקה, 72:63 במחזור השלישי של הטופ 16 בליגת האלופות.

חולון שבה הביתה אחרי שני ניצחונות חוץ מרשימים, על ברינדיזי וטופאש בורסה, שהעניקו לה מקדמה משמעותית במאבק על הכרטיסים לפיינל אייט. אלא שההתקפה השוטפת בדרך כלל של חולון, נתקעה לגמרי מול הטורקים, שקלעו 8 נקודות בלבד ברבע הראשון אבל ניצחו את שלושת הרבעים הבאים, כולל 13:18 ברבע המכריע והנחילו לחולון הפסד בכורה.

קהל הפועל חולון. קובי אליהו
חזרו ליציע וראו הפסד. אוהדי חולון/קובי אליהו

סי ג'יי האריס (12) וטיירוס מגי (14) היו היחידים שקלעו בספרות כפולות אצל חולון, שקלעה שבע שלשות מתוך 29 ניסיונות מחוץ לקשת (21 אחוז). מקסים דה זאו בלט בחולשות עם 1 מ-8 מחוץ לקשת וכריס ג'ונסון תרם 7 בלבד. מנגד, נציגי ליגת העל לשעבר כיכבו. ריימר מורגן אקס עירוני אשקלון וברק נתניה להט עם 24 נקודות, סק הנרי אקס אשדוד והפועל תל אביב הוסיף 18 לטורקים, שהתאוששו מההפסד לברינדיזי במחזור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully