וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאון גורצקה יהיה אחד השחקנים שיעצבו את העתיד של באיירן מינכן"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 17:29

קשר באיירן מינכן, שהשתפר משמעותית העונה, זכה לכתבת פרופיל בצרפת. לב: "הוא מזכיר לי מאוד את מיכאל באלאק"

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

לאון גורצקה הפך לאחד המנהיגים בבאיירן מינכן וגם לאחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה. הקשר בן ה-26, שאמור לפתוח בקרוב במגעים על הארכת החוזה שלו אצל אלופת אירופה, זכה לכתבת פרופיל במגזין "פרנס פוטבול", בו דיברו עליו כמה מהאנשים שמכירים אותו הכי טוב.

מאמן באיירן מינכן האנזי פליק אמר עליו: "אני יודע שאני יכול לסמוך עליו בכל מצב. הוא מודע לתפקיד שלו וחי בצורה מודעת מאוד. הוא שחקן שתמיד מתעדף את הקבוצה על פני עצמו. זה תענוג לכל מאמן לאמן שחקן כמוהו. הוא שחקן בעל ערך עצום בשבילנו, במיוחד כשהוא לא עם הכדור בגלל הדינמיות שלו ומוסר העבודה שלו. הוא אגרסיבי מאוד ומאפשר לנו לזכות בכדור בחזרה. הוא התפתח בצורה משמעותית בחודשים האחרונים. אני יודע שאני יכול לסמוך עליו במגרש ומחוצה לו".

לאון גורצקה, שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לאון גורצקה, שחקן באיירן מינכן/רויטרס

נשיא באיירן מינכן לשעבר אולי הנס אמר על גורצקה: "בהתחלה הוא לא לקח עליו את האחריות שרצו שייקח. הוא נסוג. החודשים הראשונים לא מימשו את הציפיות שלנו ממנו. אז הוא הבין מה זה אומר ללבוש את החולצה של באיירן. הוא התחיל להראות אופי והפך לשחקן מפתח".

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב אמר: "לאון מזכיר לי את מיכאל באלאק בסגנון שלו, ביכולת הנגיחה שלו ובצורה בה הוא מכסה שטחים במגרש. הוא ספג הרבה ביקורת כשהודיעו על המעבר שלו משאלקה לבאיירן מינכן, אבל הוא המשיך לעבוד קשה כדי לעמוד בציפיות. הוא דינמי מאוד ותמיד חופשי לקבל מסירה. הוא אינטליגנטי מאוד. כשהוא ליד הרחבה, הוא תמיד מסוכן כי הוא עושה את ההבדל עם מסירה או בעיטה. זו העוצמה המרכזית שלו".

המנהל המקצועי של באיירן מינכן חסן סליהאמידז'יץ' אמר על גורצקה: "הוא מתקדם בהיררכיה של הקבוצה. ההתקדמות שהוא עשה מוכיחה שהוא לוקח עוד ועוד אחריות. אני משוכנע שהוא יהפוך לאחד השחקנים המובילים שלנו שיעצבו את העתיד של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully