וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו הזוניה: "עודד קטש המאמן הכי טוב שהיה לי. הוא אחת הסיבות שחתמתי"

כוכב פנאתינייקוס ששיחק תחת מאמנים בכירים באירופה ובארצות הברית הפתיע: "הוא יודע להגיד את הדבר הנכון בלי טבלאות, לפטופים וסטטיסטיקות מתקדמות"

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

מריו הזוניה שיחק תחת לא מעט מאמנים מובילים במהלך הקריירה, אבל אחרי פחות מחודש בפנאתינייקוס הוא כבר מעז לקבוע: עודד קטש הוא המאמן הכי טוב שהיה לי בקריירה.

את הדברים אמר הפורוורד של פאו, ששיחק אצל צ'אבי פסקואל בברצלונה, פרנק ווגל באינדיאנה, דייויד פיזדייל בניקס וטרי סטוטס בפורטלנד, בריאיון ביוון. "אני אסיר תודה לליאור (ליובין) ולעודד (קטש) על העבודה שלהם איתי. אני לא רוצה להיות אכזרי כלפי המאמנים האמריקאים, אבל קטש הוא המאמן הכי טוב שהיה לי", טען.

"בארצות הברית נחשפתי לסגנון קצת מאכזב של כדורסל, אבל עם קטש זה שונה", הוסיף הזוניה. "הוא שיחק בקבוצה בעבר, אז הוא מבין את הקבוצה בצורה פנטסטית. אין אצלו טבלאות, לפטופים וסטטיסטיקות מתקדמות - הוא מיד אמר לי מה אתה צריך לעשות בעזרת האינסטינקטים שלו. אתה מרגיש הוא צודק, שהוא יודע מה הוא אומר. הנוכחות שלי היא אחת הסיבות שחתמתי בפאו. הוא עוזר לי מאוד".

עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. פנאתינייקוס, אתר רשמי
מחמאה גדולה. עודד קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

הזוניה טוען שהוא רוצה לתפקד בפנאתינייקוס על תקן פליימייקר, ולא רק על תקן סקורר. "בחלק מהשנים שלי ב-NBA, לימדו אותי לקבל החלטות טובות יותר עם הכדור. אני מקווה שאוכל לתרום באספקט הזה לקטש".

הזוניה בן ה-26 נבחר חמישי בדראפט 2015 על ידי אורלנדו אחרי שפרץ במדי ברצלונה, אבל לא עמד בציפיות ב-NBA. הוא שיחק במג'יק, בניקס ובפורטלנד, לפני שחזר לאירופה וחתם בפנאתינייקוס בפברואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully