וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי תל אביב לפני המפגש עם אנאדולו הלוהטת: "זה עלול להיגמר רע"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 9:45

הצהובים יודעים שהיריבה הטורקית מגיעה להיכל (19:30, ספורט 5) בכושר שיא: "בפעמים הקודמות ששיחקנו מול הקבוצות החמות ביורוליג, זה לא נגמר טוב". ווילבקין מתכונן למצ' אפ עם לארקין ומודה: "השחקנים מתעייפים בקלות, מקווה שלא יאריכו את העונה"

סקוט ברוקס על העובדה שאבדיה לא הגיע לקו העונשין במשך חודש/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

מכבי תל אביב תעלה הערב (שלישי, 19:30, שידור ישיר בספורט 5) למשחק ההשלמה ביורוליג נגד אנדולו אפס מהמחזור ה-23 כשהיא יודעת שבמקרה של הפסד היא עשויה לאבד סיכוי לעלות לפלייאוף במשחקי סוף השבוע הקרוב. הצהובים יעלו לפרקט במאזן של 11 ניצחונות ו-16 הפסדים, מרחק חמישה ניצחונות מזניט סנט פטרסבורג שכרגע מדורגת שמינית, כשעד לסיום העונה נותרו למכבי שבעה משחקים.

במועדון נותנים הרבה מאוד כבוד ליריבה הטורקית שנמצאת כרגע בכושר הטוב ביותר ביורוליג, עם סדרה של ניצחונות ביותר מ-20 נקודות, והמטרה המוצהרת היא קודם כל לנסות להאט את המשחק של אנאדולו ולא לתת לה להכריע את המשחק כבר ברבע הראשון כמו שעשו בניצחונות המשכנעים על ז'לגיריס, צסק"א מוסקבה ופנרבחצ'ה. "זו משימה קשה מאוד, בפעמים הקודמות ששיחקנו מול הקבוצות החמות ביורוליג זה נגמר רע", סיפרו במועדון אתמול.

"שיין לא שיחק בפעם הקודמת שפגשנו אותם, אבל יש להם עוד הרבה כלים", אמר סקוטי ווילבקין לקראת המפגש עם הכוכב האמריקאי-טורקי של אנדולו, שיין לארקין, "איתו הם אפילו יותר קשים. אנחנו מתרגשים לפגוש אותם כי הם אחת הקבוצות הכי טובות ביורוליג. העונה מתקרבת לסיום, אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר ניצחונות ולנסות לראות אם אנחנו מצליחים לעלות לפלייאוף".

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב, מול שיין לארקין, אנאדולו אפס. דני מרון
ראש בראש. ווילבקין מול לארקין/דני מרון

ווילבקין הוסיף על תחושותיו על העונה: "יש תחושה שהעונה ארוכה יותר. זה מרגיש כאילו העונה הזו היא המשך של העונה הקודמת, כמו עונה אחת ארוכה בת שנתיים. זה הופך את הסיכוי להיפצע ליותר גבוה, התמודדנו השנה עם הרבה פציעות. השחקנים מתעייפים יותר בקלות השנה. אני מקווה שהכל יילך טוב עם סוף העונה הזו, שלא יצטרכו להאריך אותה שוב ולאלץ את השחקנים האמריקאים זמן רב יותר הרחק מהמשפחה שלהם. צריך לחשוב גם על זה".

"הם נמצאים במצב ממש טוב כרגע, משחקים כדורסל ברמה גבוהה", התייחס דראגן בנדר ליריבה הטורקית, "יש להם גארדים חזקים שמשחקים מעולה השנה. זה יהיה אתגר עבורנו, אבל אנחנו משחקים בבית לעיני הקהל שלנו וזה נותן לנו אנרגיה נוספת. אנחנו מצפים לאתגר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully