וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בקוסטה ריקה: קיילור נבאס הפסיד בכוונה במשחקים של הנבחרת?

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 11:32

יו"ר ההתאחדות המקומית לשעבר אדוארדו לי העיד נגד שוער פריז סן ז'רמן ושני שחקנים נוספים: "הם הפסידו בכוונה כדי להיפטר מהמאמן אחרי המונדיאל ב-2014"

תקציר: ברסט - פריז סן ז'רמן 3:0/ספורט 2

האם קיילור נבאס, שוער פריז סן ז'רמן בהווה וריאל מדריד לשעבר, וחבריו לנבחרת קוסטה ריקה הפסידו משחקים בכוונה? ההתאחדות לכדורגל בקוסטה ריקה מנהלת חקירה נגד השוער, כאשר על פי החשד הוא היה שותף למזימה יחד עם בריאן רואיס וסלסו בורחס, לפיה הם הפסידו בכוונה משחקים של הנבחרת כדי לגרום לפיטוריו של המאמן הקודם חורחה לואיס פינטו.

אדוארדו לי, יו"ר ההתאחדות של קוסטה ריקה לשעבר, התייצב בבית המשפט והסביר שללואיס פינטו היה סעיף בחוזה לפיו הוא משוחרר מתפקידו במידה שהנבחרת תנחל שלושה הפסדים רצופים. "השחקנים ידעו על הסעיף הזה", אמר לי, "קיילור נבאס היה אחד מהשחקנים שאמרו 'בואו נפסיד הרבה משחקים'".

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר, שוער נבחרת קוסטה ריקה קיילור נבאס. רויטרס
הפסיד בכוונה? נבאס מול ניימאר/רויטרס

לי הצהיר במשפט שבפגישה שהוא ערך עם השחקנים לאחר המונדיאל ב-2014, הוא הבהיר להם כי בכוונת ההתאחדות להאריך את החוזה של המאמן הקולומביאני והשחקנים התנגדו. בנוסף, הוא העיד שבריאן רואיס הבהיר שהוא לא מתכוון להמשיך בנבחרת אם פינטו ימשיך כמאמן, אלא שנבאס גם דיבר על להפסיד במשחקים.

המשפט בקוסטה ריקה החל ביום שישי שעבר בסאן חוסה, כאשר נציגיו של נבאס הכחישו בתוקף את ההאשמות הללו. רואיס אישר את זה שהוא הבהיר שהוא יעזוב את הנבחרת אם פינטו ימשיך כמאמן השנוי במחלוקת, כאשר חלק מהשחקנים טוענים שהוא לא התנהג אליהם בכבוד.

אגב, המונדיאל בברזיל היה הטורניר הכי מוצלח של קוסטה ריקה, העפילה עד לרבע הגמר והודחה רק בפנדלים על ידי הולנד, שהמשיכה עד חצי הגמר. אלא שאחרי המונדיאל חוזהו של פינטו לא הוארך והמאמן טען שהוא נבגד על ידי השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully