וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמות הכרטיסים תגדל? מכבי תל אביב פרסמה את מתווה מכירת הכרטיסים לדרבי

16.3.2021 / 13:00

האלופה החלה במכירת 1,500 כרטיסים לשבת, כאשר תינתן עדיפות לבעלי מינויים שהיו במשחקי חוץ וחברי מועדון FOREVER. בקבוצה עדיין ממתינים לתשובות ממשרד הבריאות לגבי הגדלת מספר הצופים

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

הנהלת מכבי תל אביב פרסמה היום (שלישי) את המתווה שלפיו היא תמכור את 1,500 הכרטיסים לאוהדיה לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב ביום שבת. על פי המתווה שפורסם באתר של הקבוצה, תינתן עדיפות במכירה לבעלי מינויים שצברו נקודות זכות כשיצאו בעונה שעברה לעודד את הקבוצה במשחקי חוץ. גם חברי מועדון מכבי תל אביב FOREVER יקבלו תיעדוף בהגרלה.

האוהדים הזכאים לרכוש כרטיס למשחק יקבלו מסרון ביום שלישי (16.03) ובו ההודעה על זכאותם לרכוש כרטיס אחד שיהיה על שמם ואינו ניתן להעברה. הרכישה תחל ביום שלישי בשעה 12:00 ותסתיים ביום רביעי בשעה 18:00.כל אוהד שיקבל מסרון יהיה חייב להחזיק ברשותו תו ירוק ויוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד, כאשר רכישת הכרטיסים תתבצע באתר לאן בלבד ולא תתקיים מכירה פיזית בקופות.

אוהדי מכבי תל אביב במשחק החזרה של הקהל מול עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
מצפים ליותר. אוהדי מכבי תל אביב נגד קרית שמונה/מאור אלקסלסי

בשלב הזה ליגת העל עדיין במתווה של 1,500 צופים למשחק באיצטדיונים הגדולים, אבל במשרד התרבות והספורט קיימו אמש (שני) פגישה עם משרד הבריאות והיום מחכים להבהרות כאשר קיים סיכוי להגדלת הכמות. גם במנהלת הליגות ממתינים בדריכות לתשובה היום בעניין שכן הזמן דוחק והקבוצות רוצות לדעת האם יוכלו למכור יותר כרטיסים כבר משבת.

בתוך כך הקבוצה סיימה אתמול בערב את ההכנות למשחק הגביע היום (20:45, 5 לייב) מול הפועל חיפה ותצא היום בצהריים לבית מלון בחיפה. הפצועים שנעדרו בשבת האחרונה לא יחזרו וכך גם אלכסנדר פשיץ' שהחלים מקורונה. המאמן פטריק ואן לוון שוקל מספר שינויים בהרכב במטרה לרענן את ה-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully