וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "יש פה הרבה אנשים שלא מבינים את הסיטואציה שלנו"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 7:31

אחרי ההפסד השביעי ברציפות שסיבך את מצב האדומים בתחתית הטבלה עוד יותר, שחקן הפועל תל אביב דיבר בגילוי לב: "אני לא נאיבי, אם לא נשנה דיסק, המצב שלנו יהיה לא בסדר, צריכים להוכיח שאנחנו לא שייכים למקום הזה". אפשואו או דיבלר צפויים להיות משוחררים בקרוב

הפגנת אוהדי הפועל תל אביב מול ביתו של שרון ניסנוב/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הפועל תל אביב המשיכה אמש (שני) בעונה הרעה שלה כשהפסידה בחוץ 80:73 למכבי חיפה. ההפסד היה השביעי ברציפות של האדומים, והם לא ירדו למקום האחרון בזכות העובדה ששיחקו פחות משחקים לעומת חיפה ועירוני נהריה.

בניגוד לשלושת המשחקים הקודמים של הקבוצה, אז שלטה הפועל במשחק והייתה קרובה לניצחון, הפעם חיפה הייתה זו שהובילה לאורך רוב שלבי ההתמודדות, ולמעט דקות טובות של הפועל ברבע השלישי והרביעי, היא לא הצליחה ליטול את ההובלה. ג'סטין טילמן היה המצטיין של האדומים עם 22 נקודות, כשגם בר טימור עם 12 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 סיסטים וטייריק ג'ונס עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים עשו את שלהם. מנגד ים מדר איכזב עם 9 נקודות באחוזים רעים, ג'יימס יאנג היה חלש עם 9 נקודות ו-7 איבודים בבכורה שלו וגייב יורק קלע רק 3 נקודות.

שחקן הפועל תל אביב גייב יורק עם בר טימור. ., אודי ציטיאט
בר טימור/אודי ציטיאט, .

"אנחנו צריכים להסתכל טוב טוב ולהבין איפה שאנחנו נמצאים כי יש פה הרבה אנשים שלא מבינים את הסיטואציה שלנו. אנחנו נלחמים על החיים שלנו ועל החיים של המועדון הזה", אמר בסיום המשחק בר טימור, "אנחנו כרגע בסיטואציה קשה בלי קשר למצב שלנו בליגה, כל מיני פציעות שעברנו, שחקנים שהוחלפו, בנייה לא הכי טובה. אנחנו מתמודדים עם זה. יש לנו שחקנים איכותיים וטובים, ראו היום את החוסר תיאום. משחקים קודמים זה לא היה ככה". הגארד שהגיע העונה לאדומים אמר כי: "אני לא נאיבי, אם נשנה הדיסק המצב שלנו לא יהיה בסדר. אני מאמין שיש לנו סגל מספיק טוב, נהיה שם עד הסוף, נצטרך לסדר את העניינים ולהוכיח שאנחנו לא צריכים להיות במצב הזה".

בהפועל צפויים לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי מי מבין השחקנים הזרים שבסגל ישוחרר. כרגע מחזיקה הקבוצה בשמונה שחקנים זרים, כשג'יי פי טוקוטו וטאליב זאנה בשלבי החלמה מהניתוחים שעברו. לפחות אחד מבין רג'י אפשואו וג'ון דיבלר צפוי לעזוב בקרוב, כשגם מעמדו של גייב יורק אינו יציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully