וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וולבס הרגיע: "רוי פטריסיו בהכרה, הוא זוכר מה קרה לו"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 0:45

נונו אספיריטו סנטו עדכן לאחר ההפסד לליברפול בנוגע למצבו של השוער: "זה מיד הדאיג אותנו, בגלל מה שקרה לראול חימנס". ז'וטה שכבש מול האקסית ושבר בצורת: "החיים יותר חשובים מהכול"

תקציר: וולבס - ליברפול 1:0/ספורט 1

"שלוש נקודות, אבל הערב המחשבות שלנו עם רוי פטריסיו" - כך סיכמו בחשבון הטוויטר הרשמי של ליברפול את הניצחון 0:1 על וולבס. עם כל הכבוד לשער של דיוגו ז'וטה ולהתקדמות של האלופה אל המקום השישי, מרחק חמש נקודות מהכרטיס הרביעי לליגת האלופות, הסיפור המרכזי של המשחק היה פגיעת הראש של השוער הפורטוגלי.

בדקה ה-87 יצא רוי פטריסיו לעבר מוחמד סלאח וספג ממנו שער שנפסל מיד. אלא שאז הבחינו כולם בשוער שוכב חסר אונים על הדשא ולא זז, לאחר שנפגע בראשו מהברך של חברו לקבוצה קונור קודי שרדף אחרי סלאח. שוער וולבס טופל במשך דקות ארוכות על כר הדשא, כאשר מצלמות הטלוויזיה לא מתעדות את המתרחש. רק לאחר 20 דקות, במהלכן גם נזקק לחיבור לחמצן, הוא פונה לבית החולים והמשחק חודש עם תוספת זמן ארוכה.

זו הפעם השנייה העונה ששחקן של וולבס נפגע בצורה מחרידה בראשו. הקודם היה ראול חימנס, שסבל משבר בגולגולת לאחר התנגשות ראשים עם דויד לואיז בניצחון על ארסנל בסוף נובמבר. החלוץ המקסיקני נותח לאחר מכן ומאז לא שב למגרשים, כשאמש הוא ישב ביציע עם הצלקת בראשו והתקשה לעכל את הפציעה הזהה של חברו.

המאמן נונו אספיריטו סנטו עדכן זמן קצר לאחר המשחק: "בדיוק קבלנו הודעה שהוא בסדר. הוא בהכרה, הוא זוכר מה קרה והרופא מדבר איתו. הסימנים הראשונים מראים שהוא יתאושש. הוא התנגש עם קודי, הברך של קודי פגעה לו בראש. זה מיד הדאיג את כולנו, בגלל מה שקרה עם ראול, אבל הוא יהיה בסדר".

דיוגו ז'וטה, שחזר לכבוש עבור ליברפול אחרי בצורת של כמעט ארבעה חודשים ודווקא מול הקבוצה ממנה הגיע, התמקד כמובן בחבר, איתו הוא עדיין משתף פעולה בנבחרת פורטוגל: "החיים יותר חשובים מהכול, אני מקווה שזה לא רציני מדי ואני מאחל לו החלמה מהירה".

מאמנו יורגן קלופ התייחס גם הוא לאירוע: "זה נורא. לא ראיתי את המקרה, אבל לפי הזמן שהטיפול לקח הבנתי מה קרה. דיוגו בדיוק דיבר עם אנשי וולבס והם די אופטימיים".

עוד בוואלה!

ליברפול ניצחה את וולבס, פציעת ראש קשה לרוי פטריסיו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully