וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אני חושב שנצליח". מכבי חיפה תחזיר את ורגאס?

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 0:02

מאמן הפועל ת"א חושב חיובי למרות ההפסדים. הירוקים במאמץ להנחית את הגארד הוותיק לקדנציה שלישית, השחקנים חגגו ושפכו מים על מאמנם עמית בן דוד, שחגג ניצחון ראשון בליגת העל

שחקן הפועל תל אביב גייב יורק עם בר טימור. ., אודי ציטיאט
הפסד שביעי ברציפות להפועל תל אביב. טימור ויורק/אודי ציטיאט, .

במכבי חיפה נרשמו הערב (שני) לא מעט חיוכים ופרצופים שמחים לאחר שהקבוצה קטעה רצף של חמישה הפסדים וגברה 73:80 על הפועל תל אביב. הירוקים עדיין עמוק במקום האחרון של הטבלה, אך העלו את מאזן הניצחונות שלהם לשלושה, כמו הפועל תל אביב ונהריה שחוברות לה בתחתית, ונראה שאם לא קרה משהו משמעותי השלוש הללו יילחמו על ההישרדות עד תום העונה.

במכבי חיפה בירכו את מאמן הקבוצה עמית בן דוד שרשם ניצחון בכורה כמאמן בליגת העל. בחדר ההלבשה של הירוקים נשמעו צהלות והשחקנים בירכו את מאמנם, תוך כדי ששפכו עליו מים. בנוסף, מכבי חיפה עושה מאמץ להנחית את רכזה לשעבר גרגורי ורגאס לקדנציה שלישית ברוממה, כדי לחזר את הקבוצה בחלק האחרון של העונה.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. דני מרון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
במכבי חיפה רוצים להחזיר אותו. ורגאס/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת הליגה

מאמן הירוקים עמית בן דוד: "זה היה האתגר הגדול, קבוצה שמפסידה כמה משחקים ברצף, להרים את כולם ולחבר את כולם. שמח שיש פה חבר'ה שבאים ומתאמנים, כל הזמן קיווינו שיהיה המשחק שנשחק יותר אגרסיבי, וזה בא לידי ביטוי, גם אם זה לא היה מושלם, הצלחנו לעצור ולהיות קבוצה שזאת הייתה המטרה. אנחנו כל הזמן חושבים איך אפשר לשפר ולשנות. אני מאמין בחברה שנמצאים פה. הניצחון היום זה ניצחון שמשאיר אותנו בעניינים, זה בוודאי לא נותן לנו נקודה למשחק הבא. צריך לבוא בכל משחק באותן אנרגיות".

המאמן המשיך: "בסיטואציה שנוצרה זה נראה שנלך עד הסוף עם נהריה והפועל תל אביב, זה יקום על מלחמה ולב ופחות על כדורסל, נצטרך לבוא ברמת אנרגיות הזאת בכל משחק. לכל משחק יש חיים משלו. נצטרך לבוא באותן אנרגיות. יש לנו מגבלות וגם בעיות מבחינה מקצועית, נקודות תורפה פה ושם. יש פה חבר'ה שבאים ורוצים, ברגע שזו הסיטואציה הרבה יותר קל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. דני מרון
"זו הקבוצה שיש לנו עכשיו". פרנקו/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "זה היה המשחק הפחות טוב שלנו ביחס למשחקים האחרונים. לא הצלחנו למצוא את הקצב תוך כדי המשחק, נפלנו בדברים שהיו החוזקות שלנו. נפלנו לחיפה בריבאונד והיינו מפוזרים על המגרש, הניסיון של להכניס שחקנים לקצב ואין הרבה סדר וזמן וזה בא לידי ביטוי בהרבה איבודי כדור. חיפה עשו 26 נקודות באיבודי כדור ומעל 20 נקודות בריבאונד ההתקפה. הרבע האחרון היה תוצאה של עבירות שאספנו וצריך לתת קרדיט לחיפה, הגארדים שלהם עשו מהלכים גדולים שבנו להם מומנטום. זה היה על שתי הקבוצות, שתיהן רצו את המשחק הזה. אני מסתכל אחורה למשחקים הקודמים, היום לא נכנסנו טוב למשחק למעט כמה ריצות פה ושם".

פרנקו הוסיף: "כל השינויים האלה ככל שהם קורים בשלב יותר מאוחר זה משאיר לך פחות זמן להיות טוב. זה הקבוצה שיש לנו עכשיו, איתה אנחנו נרוץ. אנחנו הפועל תל אביב, זה מועדון שרוצה להיות הכי טוב שאפשר. אם יהיה מהלך שנוכל לעשות, נרצה לעשות אותו. נצטרך לשלב את ג'יימס יאנג, זה הזמן שלנו לעבוד. אין פה עניין של מחשבות, הפועל תל אביב רצתה שאני אגיע, אני לא חושב של לשבת בבית זה מקצוע. באתי לעבוד בקבוצה שאכפת לי ורוצה שתצליח, אני חושב שהיא תצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully