וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב עלו לגמר הגביע

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 22:20

הירוקים ניצחו בשלוש מערכות את עיילבון, וישחקו ביום חמישי נגד הצהובים, שגברו על הפועל המעפיל עמק חפר/מנשה

שחקני הפועל כפר סבא בכדורעף. באדיבות איגוד הכדורעף, אתר רשמי
מחכים למכבי תל אביב בגמר. שחקני הפועל כפר סבא/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדורעף

חצאי גמר גביע המדינה לגברים שהתקיימו היום (שני) הבטיחו לנו גמר איכותי ודרמטי לאחר שהפועל כפר סבא ניצחה את עיילבון ואילו מכבי תל אביב גברה על המעפיל, הגמר ביום חמישי בחדרה בשעה 20:30.

הפועל כפר סבא - מ.ס עיילבון 0:3

כפר סבא נכנסה למשחק בצורה מעולה עם יכולת מצוינת של סלבה בצ'קלה והוליכה 2:9 אלא שבעיילבון לא נבהלו והצליחו לצמצם ל-6:10.אבל כפר סבא המשיכה לשלוט במשחק ועלתה ליתרון 11:18 בדרך לניצחון קל במערכה הראשונה 25:17. המערכה השנייה נפתחה בצורה יותר צמודה כשעיילבון נשארת בתמונה לפחות בתחילת המערכה ומגיעה לשוויון 5. אבל מהלכים טובים של טמיר הרשקו ושל סבה דבש העלו את כפר סבא שוב ליתרון 8:5 ובהמשך ל-9:15 ולניצחון במערכה 25:13. במערכה השלישית כבר שלטה כפר סבבה ללא עוררין בדרך לניצחון 14:25.

מכבי תל אביב- הפועל המעפיל עמק חפר/מנשה 0:3

מכבי תל אביב פתחה בסערה את המשחק והגיעה ליתרון 0:5, אלא שהמעפיל חזרה במהירות למשחק וצמצמה עד ל-10:9. מכאן השחקנים של גל גלילי נטלו את המושכות ועלו ליתרון 11:18 בדרך לניצחון במערכה כולה 25:15. המערכה השנייה נפתחה בצורה צמודה עד ל-5:5 אבל אז שחקני המעפיל עלו ליתרון 5:9, מכבי תל אביב יצאה לפסק זמן ומשם חזרו הצהובים עם מלוא הכח עד לשוויון 15. מכאן ועד סיום המערכה התפתח משחק צמוד במיוחד שבסיומו ניצחו הצהובים בקושי 23:25. את המערכה השלישית פתחה מכבי תל אביב בצורה טובה והוליכה בה מראשיתה ביתרון קטן כאשר המעפיל לא נותנת לה לברוח, אלא שבמצב של 10:13 הצהובים נכנסו חזק לעניינים והגדילו את הפער בהדרגה עד לניצחון במערכה 18:25 ובמשחק כולו.

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף. באדיבות איגוד הכדורעף, אתר רשמי
יניפו את הגביע בחמישי? שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully