וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיבור טבעי": הקריירה החדשה של אנדי רם

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 16:27

אחרי שפרש התמסר אנדי רם לעסקים וליזמות, וכעת הוא משמש גם פרזנטור ל-MORAZ צמחי מרפא: "אני עוסק במרכז הטניס ובעמותת וראייטי, שמתחברים לערכים של החברה"

אנדי רם והילדים אייל ואלון. רפי דלויה,
יותר זמן עם המשפחה. אנדי רם והילדים אייל ואלון/רפי דלויה

כטניסאי פעיל, קצב החיים של אנדי רם היה מהיר. טיסות, אימונים, התרוצצויות על המגרש ומחוצה לה. היום רם, שבאפריל יהיה בן 41, הוא יזם, איש עסקים ובימים אלה עוסק בהרצאות שהוא מעביר בנושא השראה, התמודדות עם הפסדים והקשר בין יזמות לטניס. לאחרונה גם נבחר אנדי לפרזנטור של חברת MORAZ צמחי מרפא, והבוקר לקח בצילומי קמפיין למוצרי החברה בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

האג'נדה שמובילה את רם בחיים היא להיות מאושר. גישה זו של הסתכלות על חצי הכוס המלאה מביאה אותו לבריאות נפשית ופיזית, הצלחה בתחומי החיים בהם הוא עוסק. תפיסת החיים האופטימית גרמה לו להיות אדם חיובי, שמשפיע על הלך הרוח שלו ושל הסובבים אותו.

בשנה האחרונה, הקורונה קרקעה את רם, מה שהוביל אותו להתרכז בכתיבה, בה מצא מקום להתבונן פנימה על החיים המקצועיים והאישיים שלו, ואותה הוא משקף החוצה לעוקבים שלו. התקופה הזו הביאה את אנדי להתכנסות פנימה, הביתה, למשפחה שלו. התפנה לו זמן איכות איתם והוא מרגיש כי הוא כיום נמצא יותר בעיקר, בתוכן, במהות והרבה פחות בחומר. למרות התקופה, אנדי לא ממתין שדברים יקרו, לוקח את המושכות אליו, שואף להיות בהתפתחות ובלמידה גם כשנדמה שבעקבות הקורונה העולם קפא או בחלקו עצר מלכת. אנדי שואף להיות בשיפור מתמיד.

"הקשר שלי עם מורז נוצר דרך חבר משותף שמכיר את המוצרים והמליץ לי עליהם", מספר רם, "ואז גיליתי שאני מכיר את דודי פלד, הבעלים של הקבוצה שגם הוא שחקן טניס בעצמו. באחד מהימים ניגשתי אליו במגרש, סיפרתי לו שהתחלתי להשתמש במוצרים ועל מה ובמה אני עוסק כיום במרכז הטניס ובעמותת וראייטי, ערכים שמתחברים לעשייה החברתית של קבוצת מורז. משם, דרך הכניסה למשפחת מורז הייתה קצרה וטבעית עבורנו. אשתי שירי היא נטורופתית והצטרפה גם היא לחברה ככותבת וכיועצת מקצועית. החיבור הוא כל כך טבעי, שלא ברור איך לא קרה עד עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי רם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully