וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יני בושאר ממשיכה את הקאמבק, ומשנה גישה: "מנסה להימנע מלהעלות תמונות בביקיני"

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 23:05

הטניסאית אומנם הפסידה בגמר אקפולקו ופספסה הדמנות לגביע ראשון אחרי שבע שנים, אבל הקנדית טסה ברחבי העולם בתחרויות קטנות, טיפסה חזרה למעלה מ-200 שלבים, ושוב מחפשת ליהנות על המגרש: "אם רפא נדאל עדיין מנסה להשתפר, אז ברור שגם לי יש עוד דרך ארוכה"

תקציר: גרבינייה מוגורוסה - ברבורה קרייצ'יקובה 6:7 (6), 3:6/ספורט 1

ג'יני בושאר לא מוותרת על קריירת הטניס. סביר להניח שהיא כבר הרוויחה מספיק כסף בחיים שלה, מספיק עוקבים, מספיק תהילה, אבל בתקופה האחרונה הקנדית שוב משקיעה ונותנת את כולה במקום שבו התפרסמה: המגרש. אתמול (ראשון) היא הפסידה בגמר טורניר גואדלחארה במקסיקו 6:2, 7:5 לשרה שוריבס הספרדייה, ופספסה הזדמנות לזכות בתואר ראשון אחרי שבע שנים, לראשונה מאז 2014, אבל כל הסימנים מראים שעם השנים היא מחפשת הצלחה מסוג אחר.

במהלך הקריירה היא גרפה למעלה כ-6.7 מיליון דולר כספי זכייה מטורנירים, הרוויחה לא מעט מחוזי חסות שמנים מנייקי במהלך התקופה היפה שלה, עשתה גם לא מעט כסף מתביעה שהגישה נגד ארגון הטניס בארה"ב בעקבות חבלה שקרתה לה, אבל בגיל 27 היא יודעת שההצלחה כבר לא נמדדת רק באינסטגרם.

נראה שעבר יובל מאז הפריצה של בושאר לטניס הנשים, כשהקנדית הפכה ללהיט. בשיאה היא דורגה חמישית בעולם, הגיעה לגמר טורניר ווימבלדון, העפילה לחצי הגמר באוסטרליה, הוכתרה כ"היורשת של מריה שראפובה", והופיעה על שערי אינספור מגזינים, במהדורת בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד" ונהנתה מ-2.1 מיליון עוקבים באינסטגרם שהבטיחו לה הכנסה קבועה ושמרו עליה בכותרות. היא הייתה אהובת הקהל, אהובת הפפראצי, עשתה לא מעט טריקים שיווקיים (שכללו דייטים מתוקשרים), אבל בשבועות האחרונים זה נראה אחרת.

היא מתחרה בטורנירים קטנים, שלא מסוקרים באופן בולט. בשבוע שעבר היא שיחקה בטורניר ליון והודחה בסיבוב הראשון, אבל המשיכה לשחק בטורניר הזוגות והגיעה לגמר. משם היא המריאה למסע של 30 שעות למקסיקו, הגיעה לגמר, וכעת מתכוננת לטורניר מונטריי.

אולי מה שהעיר אותה היה ההחלטה של נייקי שלא לחדש את חוזה החסות איתה, על רקע ההישגים הדלים שלה (מאז כבר סגרה על חוזה חדש עם ניו באלאנס). אולי זה הגיל שגרם לה לשנות גישה. אבל לאחרונה היא מבקשת לחזור למקורות ולקבל פרסום מסוג אחר: "אני לא יכולה להעמיד פנים שזה לא חלק מהחיים שלי (האינסטגרם והרשתות החברתיות). אני מודעת לחלוטין שאני בעין הציבור. הדבר הראשון שכל חברה שואלת זה כמה עוקבים יש לך.... אבל כבר לא אכפת לי מה אומרים אנשים, ששופטים כל מה שאני עושה או מעלה. והאמת היא, שאני מנסה מאוד להימנע מלהעלות תמונות שלי בביקיני, אני באמת מנסה".

עוד בוואלה!

תואר עשירי בקריירה: דניל מדבדב זכה בטורניר מארסיי

לכתבה המלאה
הטניסאית הקנדית ג'יני בושאר. TPN, TPS
שוב נחושה. בושאר/TPS, TPN

בשורה התחתונה, זה היה הגמר השני שלה בחצי שנה (אחרי ההפסד באיסטנבול), ואם לפני שנה היא דורגה במקום ה-332, היום היא עלתה למקום ה-116. "זה מסע ארוך", אמרה, "אני פשוט רוצה להמשיך לשחק. זה מה שהיה חסר לי. ברור שבשנה האחרונה עם הקורונה, אבל גם לפני כן. לא שיחקתי מספיק. ככל שאני משחקת יותר, יש לי יותר סיכוי לזכות בטורניר, וזאת המטרה".

ויש לה מודל לחיקוי: "אם רפא נדאל עדיין מנסה להשתפר, אז ברור שגם לי יש עוד דרך ארוכה. אני לא חושבת שאתה אי פעם יכול להגיע ליעד, אבל אני מרגישה שהעבודה שאני משקיעה בשעה האחרונה מתחילה לשאת קצת פירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully