וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינורד "חששה מזהבי", השכיבה שחקן בחומה וספגה ביקורות: "טמטום מוחלט"

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 13:07

יריבת פ.ס.וו ניסתה למנוע בעיטה חופשית שטוחה של הישראלי, שחקן העבר וילם ואן הנחם התרגז: "טרנד מטופש". בהולנד נתנו לזהבי ציון נמוך ("צריך לתרום לקבוצה בעוד אספקטים חוץ משערים") והציתו מחדש את מאבק ההיררכיה עם מאלן

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פיינורד 1:1/ספורט 1

המומנטום של ערן זהבי נעצר. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן לא מצא את הרשת אמש (ראשון) ב-1:1 עם פיינורד והציג יכולת פחות טובה אחרי שכבש חמישה שערים בשלושת המשחקים הקודמים. התיקו הרחיק עוד יותר את הקבוצה של זהבי מהאליפות, ואייאקס הגדילה את הפער ממנה ל-8 נקודות ומשחק חסר.

באתר הפופולרי "ווטבול פרימר" נתנו לזהבי ציון 5.5 בלבד וציינו ש"הוא ודונייל מאלן עושים רוטציה - בכל שבוע מישהו אחר מצטיין, אבל זה כמעט לא קורה במקביל. הפעם החלוץ הישראלי בקושי הגיע לשער והוא היה חייב לתרום לקבוצה באספקטים אחרים. הוא הוחלף אחרי 87 דקות, אבל הדלק במיכל שלו הסתיים עוד לפני כן".

גם באתר "ווטבול זון" הסתפקו בציון של 5.5 לזהבי, וציינו לטובה את מאלן ש"אמור להיות החלוץ הבכיר של פ.ס.וו, לפני זהבי, כפי שהוכח היום. הוא בסך הכל זקוק ליותר הזדמנויות".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מול שחקן פיינורד אורוש ספאיץ'. Broer van den Boom, GettyImages
מאלן צריך להיות יותר בכיר ממנו? זהבי/GettyImages, Broer van den Boom

זהבי היה מעורב גם באירוע מעורר מחלוקת: במהלך המחצית השנייה פ.ס.וו קיבלה כדור חופשי והישראלי עמד ליד הכדור לצד הקשר פיליפ מקס. בסופו של דבר מקס בעט החוצה, אחרי ששחקני פיינורד הציגו חומה לא שגרתית, שכללה שחקן אחד שנמצא בעמדת שכיבה "מחשש שזהבי יבעט מתחת לחומה".

זהבי אמנם כבר כבש לא אחת העונה בבעיטות חופשיות, אולם בכל הפעמים היה זה בבעיטות מסובבות מעל החומה. כך או כך, העמדת החומה של פיינורד בבעיטה של פ.ס.וו הפכה לדבר די שכיח, ולטענתו של שחקן העבר וילם ואן הנחם, אגדת פיינורד ונבחרת הולנד, מדובר ב"טמטום מוחלט".

"אני חייב לומר שהטרנד המטופש הזה מאוד מוזר לי", אמר. "אין בזה שום הגיון. לא עשינו את זה מעולם בימיי כשחקן. בנבחרת הולנד היו שנים שהמאמן דרש מאיתנו לעשות את זה, אבל אף פעם לא הסכמנו. אגב, רינוס מיכלס מעולם לא ביקש שנעשה דבר כזה. גם אם הוא היה מבקש, היינו עונים לו, 'בבקשה, בוא תשכב בעצמך'".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully