וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד "מאוד מודאג" מהגישה של הקליפרס, גולדן סטייט מתכוננת ל"נקודת מפנה"

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 20:06

כוכב הקליפרס מתוסכל מהתצוגה הנרפית של קבוצתו בתבוסה לניו אורלינס, גם טיירון לו "פאקינג" עצבני. הווריירס מעודדים אחרי הניצחון על יוטה, לרודי גובר "לא אכפת" משיא הקריירה שקבע

שחקני לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד, פול ג'ורג' מאוכזבים. רויטרס
ייאוש. קוואי וג'ורג'/רויטרס

הקליפרס הדועכים הובסו הלילה (בין ראשון לשני), וקוואי לאונרד לא אוהב את זה. קבוצת הכוכבים שנבנתה בלוס אנג'לס, שאמורה להסתער על האליפות, שוב הראתה חוסר יציבות וחולשה, וקוואי, איש שיודע מה נדרש כדי זכות באליפות בליגה הזאת, הודה שהוא "מאוד מודאג" מהגישה של חבריו, שפיגרו ב-33 הפרש מול הפליקנס, ובסופו של דבר הפסידו 135:115.

הקליפרס נחלו הפסד חמישי בשבעת המשחקים האחרונים, ואחרי שפתחו את העונה במאזן 8:21, מאז הם רק 7:4. מה שמדאיג את קוואי זה בעיקר הגישה והנרפות של קבוצתו, שאפשרה לניו אורלינס (הלא יציבה) לקלוע ברבע הראשון 36 נקודות ב-14 מ-21 מהשדה, לפתוח פער דו ספרתי מהיר, כשרק לונזו בול, זאין וויליאמסון וברנדן אינגרם קולעים יותר מכל שחקני הקליפרס ביחד.

"זה מדאיג מאוד", אמר קוואי, כשנשאל עד כמה מטרידה אותו הנרפות, "אם אנחנו רוצים שיהיה לנו סיכוי להשיג משהו, חייבים להיות עקביים. זה מה שקבוצות גדולות עושיות. חייבים עקביות. יש להן את הלילות שבהם אין אנרגיה, אבל כל העניין הוא עקביות, מהשחקנים ועד המאמנים. זה מה שהופך קבוצה לגדולה, שחקנים לגדולים, מאמנים לגדולים, עקביות ברצון לנצח ועושה את כל ההרגלים בשביל להשיג את זה".

זאיון וויליאמסון ניו אורלינס פליקנס מול לוס אנג'לס קליפרס. Matthew Hinton, AP
בקלי קלוטס. זאיון/AP, Matthew Hinton

ניו אורלינס קלעה הלילה ב-65.4 אחוז מהשדה מול ההגנה הנרפית שמולה (האחוז הכי גבוה שלה העונה) ורק פעם שלישית בחמש האחרונות שקבוצה קולעת במעל מ-65 אחוז מהשדה. אומנם הקליפרס שיחקו בלי פטריק בברלי (ברך) וסרג' איבקה (שעזב במהלך המשחק בגלל כאבי גב), אבל המאמן טיירון לו יודע שקבוצתו צריכה לשנות גישה. "קבוצות מתנפלות עלינו, ואנחנו חייבים להראות יותר התנגדות", אמר לו, "אני לא מתייאש, כי הראינו מה אנחנו מסוגלים, אבל אנחנו חייבים לעשות את זה כל לילה. אי אפשר לדבר על זה. אנחנו חייבים פאקינ... סליחה. אנחנו חייבים לעשות את זה".

זו לא הפעם הראשונה העונה שהקליפרס עולים בלי חשק ומתפרקים כבר ברבע הראשון. לאחרונה זה קרה מול ממפיס, בתבוסה 122:94, שפתחה את הרצף הרע, וכמובן שאי אפשר לשכוח את התבוסה המשפילה לדאלאס בתחילת העונה, 124:73. "אם נשחק מולם ככה מחר, זה יוכל להיגמר בעוד הפסד ב-50 הפרש", אמר לו, "חייבים להיות מוכנים".

הבעיה של הקליפרס היא המחזור באנרגיות של פטריק בברלי, שהחמיץ 36 משחקים בשתי העונות האחרונות. איתו המאזן הוא 53:105, ובלעדיו 19:17. "אנחנו לא יכולים להיות בנויים על איש אחד", אמר קוואי.

עוד בוואלה!

זאיון הביס את הקליפרס, גולדן סטייט הרשימה, פילדלפיה סיפקה הצהרה

לכתבה המלאה
דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס מול יוטה ג'אז רודי גובר. Jeff Chiu, AP
קרב שנגמר בשיא קריירה והפסד. גובר/AP, Jeff Chiu

* גולדן סטייט מקווה שהניצחון שהשיגה הלילה על יוטה, 119:131 על הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה, יוכל להוות נקודת מפנה בעונה. הווריירס הצליחו שוב לעלות למאזן חיובי (19:20), והתאוששו אחרי ארבעה הפסדים, עם ניצחון ראשון מאז 25 בפברואר. סטף קרי קלע 32 נקודות, עם 6 מ-9 מהשלוש ו-9 אסיסטים, ודריימונד גרין רשם טריפל דאבל 26 בקריירה (הווריירס במאזן 1:25 במשחקים האלה). "עכשיו מה שחשוב זה איך שנמשיך מכאן", אמר גרין, שכבר ראה את קבוצתו מאכזבת כשנדמה היה שהיא בפורמה חיובית, "המשחק הזה יוכל להיות נקודת מפנה".

מנגד, רודי גובר המחיש מעט את הגישה הממוקדת של יוטה העונה, כשהסנטר הצרפתי רשם שיא מועדון כשקלע 28 כדורים חוזרים, והוסיף 24 נקודות ו-4 חסימות בערב דומיננטי מתחת לסלים. אבל לטענת גובר, "ממש לא אכפת לי מזה, למען האמת. יהיו עוד הרבה לילות כאלה. מבחינתי, יכולתי לעשות עבודה יותר טובה מבחינה הגנתית בלא מעט רגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully