וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנור סולומון לא נופל מאף שחקן בשחטאר דונייצק. יש לו טכניקה של ברזילאי"

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 9:35

מאמן דסנה שספג צמד מהישראלי ורביעייה מהאלופה, החמיא: "לא הופתעתי שהוא הועדף בהרכב". לואיס קסטרו דווקא ביקר את השגיאות בהגנה

תקציר: שחטאר דונייצק - מכבי תל אביב 0:1/ספורט 1

מנור סולומון ממשיך להשתפר משבוע לשבוע. שחקן הכנף הישראלי רשם אמש (ראשון) צמד ראשון במדי שחטאר דונייצק, עם שני שערים נפלאים ב-0:4 הקליל של האלופה על דסה בליגה האוקראינית. סולומון העלה את מאזן השערים העונתי שלו לחמישה - שיא קריירה.

"אנחנו מרוצים מאוד מהניצחון. מה שחשוב הוא שכבשנו רביעייה ושניצחנו. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך", אמר סולומון, שהשער הראשון שלו הובקע אחרי מבצע קבוצתי עילאי שכלל שני עקבים. "זה היה מהלך נהדר, בסגנון ברזילאי. אני כבר רוצה לראות את ההילוך החוזר", הוסיף.

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. מתוך הטוויטר של שחטאר דונייצק, אתר רשמי
צמד ראשון באוקראינה. סולומון/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של שחטאר דונייצק

מאמן דסה אולכסנדר ריאבוקון החמיא לסולומון ואמר: "בכלל לא הופתעתי שהוא הועדף על טייסון ומרלוס. סולומון לא נופל מהם בטכניקה ובאיכויות. יש לו טכניקה של שחקן ברזילאי, והוא יותר מהיר מהם".

אגב, למרות הניצחון וההצגה התקפית, מאמן שחטאר לואיס קסטרו נשמע מודאג מההגנה שאיפשרה ליריבה לא מעט מצבי הבקעה. בסיום הוא ביקר בצורה מרומזת גם את סולומון ואמר ש"כולם מחויבים לעשות הגנה, לא רק השחקנים שמשחקים מאחור. כולם צריכים לעבוד על המגרש. סולומון, אלאן פטריק ומייקון צריכים לעבוד בהגנה לא פחות מהבלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully