וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהגדולים אי פעם: דרו בריס הודיע על פרישה מה-NFL

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 9:23

הקוורטרבק האגדי סיים את הקריירה בגיל 42, אחרי שני עשורים בליגה, רובם במדי ניו אורלינס. הוא הוביל את הסיינטס לאליפות היסטורית ונכון להיום, מחזיק בשיא היארדים בעונה הסדירה

בתום קריירה מפוארת שנמשכה לא פחות מ-20 עונות הודיע בליל אמש (ראשון) אחד הקוורטרבקים הגדולים בתולדות ה-NFL, דרו בריס, על פרישה באמצעות פוסט בעמוד האינסטגרם שלו.

"אחרי 15 שנים עם הסיינטס ו-20 שנים ב-NFL, אבא שלנו סוף כל סוף פורש כדי שהוא יוכל לבלות יותר זמן איתנו", צהלו בפוסט ארבעת הילדים של בריס, שבישרו לעולם על סיום הקריירה שלו. בריס עצמו כתב: "בכל יום שפכתי את הלב והנשמה שלי כדי להיות הקוורטרבק שלכם ועד לרגע האחרון התשתי את עצמי, כדי לתת הכל לסיינטס, לקבוצה שלי ולעיר הנהדרת ניו אורלינס. חלקנו יחד רגעים מדהימים, שיישארו בלבבות ובראש ולנצח יהיו חלק מאיתנו".

בריס, שחגג בינואר את יום הולדתו ה-42, החל את הקריירה בסן דייגו צ'ארג'רס ב-2001, אחרי שנבחר במקום ה-32 בדראפט. הוא שיחק במשך חמש עונות במדי הקבוצה מקליפורניה, ארבע מהן כפותח, עד שזו החליטה להעביר את המושכות לפיליפ ריוורס (שבעצמו פרש לאחרונה).

דרו בריס. GettyImages
קריירה מפוארת/GettyImages

בהחלטה ששינתה את חייו ואת פני הליגה, בחר בריס לחתום בניו אורלינס כשהוא מוותר על הצעה ממיאמי וחובר בסיינטס לשון פייטון, שבדיוק הצטרף אף הוא למועדון. יחד, השניים הובילו את ניו אורלינס לפסגות היסטוריות ובשיאן כמובן, האליפות בסופרבול 44 עם הניצחון על אינדיאנפוליס ופייטון מאנינג.

הקוורטרבק של ניו אורלינס זכה גם בתואר ה-MVP של הסופרבול ההוא, והוכתר פעמיים כשחקן ההתקפה של העונה, לצד בחירה אחת לנבחרת הראשונה של האול-פרו ו-13 בחירות לפרובול. מעל הכל, הוא ייזכר כאחד המוסרים המחוננים בתולדות הענף והוא מסיים את הקריירה כשהוא מחזיק במספר שיאים ובראשם - הכי הרבה יארדים אי פעם בעונה הסדירה, 80,358. לצערו, השיא שלו כנראה יישבר בתחילת העונה הבאה על ידי טום בריידי, שבדיוק חתם על חוזה חדש ולא ממש מתכוון לפרוש בקרוב. הוא נמצא בפיגור של קצת יותר מאלף יארדים מבריס.

בריס רשם לאורך הקריירה גם הכי הרבה מסירות מושלמות בתולדות הליגה (7,142) ומחזיק באחוז ההשלמה השני הכי גבוה אי פעם (67.7). הוא סיים עם 571 טאצ'דאונים (שני בהיסטוריה) מול 243 איבודים. בפלייאוף מאזנו עומד על 9:9, עם 37 טאצ'דאונים לעומת 15 איבודים ו-5,366 יארד בסך הכל.

  • עוד באותו נושא:
  • דרו בריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully