וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין: "ניצחון הרואי. אחד הגדולים בקריירה שלי, אחד הגדולים של המועדון"

15.3.2021 / 6:59

מאמן הפועל חיפה התרגש בתום ה-87:100 המרשים בירושלים, אחרי חודש השבתה בגלל התפרצות קורונה בקבוצה. "הרוח, הלב והביחד מוכיחים שאפשר להתגבר על כל בעיה. זה לא היה קורה אלמלא הלב הענק של השחקנים"

מאמן הפועל חיפה בכדורסל אלעד חסין. קובי אליהו
ניצחון חוץ ענק בארנה. חסין/קובי אליהו

הפועל חיפה סיפקה העונה לא מעט רגעי גאווה ואושר לאוהדיה, אבל נדמה שהניצחון העשירי שלה בליגת העל - אמש (ראשון) 87:100 בחוץ על הפועל ירושלים - היה מיוחד במינו. במשך חודש בדיוק, מאז ההפסד לבני הרצליה ב-14 בפברואר, היו האדומים מהכרמל מושבתים ממשחקי כדורסל בשל התפרצות קורונה בקבוצה, והם חזרו בצורה מרשימה.

"זה היה משחק הרואי. אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלי, ואחד הגדולים של המועדון", אמר המאמן הנרגש אלעד חסין. "הרוח, הלב והביחד מוכיחים שאפשר להתגבר על כל מצב בעייתי. זה היה מסוג המשחקים שאין יותר מדי מה להסביר, זה לא מדע, לא פיזיולוגיה ולא רפואה.

שחקן הפועל חיפה כרם משעור עם עמית שמחון. לירון מולדובן, מנהלת הליגה, אתר רשמי
חגיגה חיפאית אמש בארנה. שמחון עם משעור/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת הליגה

"שאף אחד לא יתבלבל", הוסיף חסין, "לא עשינו תוכנית אימונים מיוחדת בחודש האחרון. עשינו 2 על 2, 3 על 3 ובשלושת האימונים האחרונים קצת 5 על 5. לא ידעתי איך נגיע למשחק הזה. אני יכול לתת הסברים טקטיים, אבל אם לא הלב הענק של השחקנים והפרגון בין אחד לשני, זה לא היה קורה. אני מסיר בפניהם את הכובע, זה היה משחק של פעם ב...".

המאמן פירגן לכרם משעור, שקלע 15 נקודות. "כרם היה חולה קורונה, אבל לפני חודשיים, אז הוא בכושר יותר טוב מכולם", צחק חסין. "הוא שחקן מיוחד. החבר'ה מאוד אוהבים אותו ונותנים לו כל מה שצריך כדי להצליח. בחודש האחרון, כשלא התאמנו באופן סדיר, הוא עבד קשה יותר מכולם. הצוות שלי אמר לי לפני המשחק שזה הולך להיות המשחק שלו".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את ירושלים 87:100 בארנה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה אלעד חסין. דני מרון
"מה שמאפיין את הפועל חיפה זה העקביות והעבודה היומיומית הקשה". חסין/דני מרון

חסין נשאל גם לגבי היריבה, והשווה את קבוצתו למתאגרף איבנדר הוליפילד. "אני אוהב איגרוף. לפעמים אתה בא פייבוריט, ובשנייה אחת שבה אתה לא מרוכז, האנדרדוג מפיל אותך עם סנוקרת. כשאתה קם, יש לך פחות ביטחון. העובדה ששיחקנו כל כך יחד והיינו ממושמעים, הלחיצה את ירושלים. כדורסל זה משחק מדבק, וכדור השלג נהיה חיובי לנו ושלילי להם. דברים פשוטים לא הצליחו להם, בזמן שאנחנו עשינו מהלכים גדולים".

ומה הלאה? "אני לא מתבלבל", סיכם המאמן. "זה היה ניצחון ענק, אבל מה שמאפיין את הפועל חיפה זה העקביות והעבודה היומיומית הקשה. ביום חמישי נפגוש בפעם הראשונה את גלבוע/גליל, ואני מקווה מאוד שנדע לאושש את השחקנים, כי היה כאן מאמץ עילאי".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully