וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאיניוס אדומייטיס: "עבירות הן דבר בסיסי כדי למנוע סלים. אנחנו לא עושים את זה"

15.3.2021 / 7:04

הפועל ירושלים ספגה 100 נקודות בבית מהפועל חיפה וביצעה רק 17 עבירות לאורך כל הערב. ראשי הקבוצה קיימו שיחה ממושכת עם ג'ייקובן בראון. המאמן: "לא היינו במשחק מההתחלה"

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
לא פוסל שינויים בסגל. אדומייטיס/דני מרון

שש דקות ו-17 שניות לסיום, אמש (ראשון) בארנה, כשהפועל ירושלים הייתה בפיגור ביתי עמוק של 83:64 מול הפועל חיפה, ביצע סולימאן בריימו עבירה. אף שחלפו כמעט 34 דקות מהפתיחה, ושהיריבה רצה וקלעה באחוזים גבוהים, זו הייתה בסך הכול העבירה ה-11 של המקומיים במשחק כולו.

הנתון הזה ממחיש את גודל השבר בו נמצאת ירושלים כרגע. אף שחיברה שני ניצחונות רצופים, ולרגע הייתה עלולה לשגות באשליות שיצאה לדרך חדשה, חזרו האדומים מהכרמל ושוב הנחיתו אותה לקרקע: לפני חודש וחצי הם גברו עליה 99:101 בחיפה, ואתמול 87:100 בבירה. עד לסיום, אגב, הגיעו המארחים ל-17 עבירות; לשם השוואה, המנצחים סיימו עם 30.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. דני מרון
ראשי הקבוצה ישבו לשוחח עמו ארוכות בסיום המשחק. בראון/דני מרון

עיקרי הדברים:

  • אדומייטיס לא פוסל שינויים אפשריים בסגל
  • "יש לנו בעיה בעמדת הרכז"
  • 201 נקודות מהפועל חיפה בשני משחקים
  • "הרבה יותר כואב ומאכזב כשזה מול הקהל"

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את ירושלים 87:100 בארנה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים דאיניוס אדומייטיס עם טיישון תומאס. ברני ארדוב
"מאכזב שאנחנו נראים ככה מול הקהל שלנו". אדומייטיס עם תומאס/ברני ארדוב

בסיום המשחק ישבו ראשי הקבוצה לפגישה ארוכה עם הקפטן ג'ייקובן בראון, והמאמן דאיניוס אדומייטיס הודה: "לא היינו שם כבר מההתחלה. כשאתה סופג 100 נקודות, אי אפשר לדבר על שום דבר חוץ מהגנה. לא עלינו לשחק עם אנרגיות, ביצענו טעויות, ואנחנו צריכים להיות יותר עקביים. לבצע עבירות זה דבר בסיסי כדי למנוע סלים, ואנחנו לא עושים את זה. כל מאמן יכול להשתגע מדברים כאלה".

"זה הרבה יותר כואב ומאכזב שאנחנו נראים ככה מול הקהל שלנו", הוסיף הליטאי, בהתייחסו ל-1,000 האדומים ביציע. "אני צריך לקחת על כך אחריות. אנחנו כאן בשביל האוהדים, ואולי הייתי צריך להסביר את זה לשחקנים לפני המשחק".

שחקן הפועל ירושלים מלקולם היל. ברני ארדוב
"הקבוצה היריבה הרגישה בנוח מידי". מלקולם היל/ברני ארדוב

הליטאי לא פסל שינויים אפשריים בסגל, אבל שמר על עמימות. "אנחנו קבוצה של פיק אנד רול, אבל כריס קרמר מושבת ויש לנו בעיה בין מובילי הכדור. לכן שינינו קצת את סגנון המשחק. נחכה לראות מה יקרה עם כריס ונקבל החלטות".

מלקולם היל, שסיים ערב מאכזב עם שמונה נקודות: "אני לא מכיר הרבה מקומות שבהם הקהל מעודד אחרי הפסד ומרים לנו את הראש. למאמן היריב הייתה תוכנית משחק מצוינת, והפועל חיפה שיחקה בצורה קשוחה. גם לנו הייתה תוכנית טובה, אבל הצורה שבה הם פתחו - פגעה בנו. נלחמנו, אבל אנחנו צריכים ללמוד לשמור על מומנטום. קינן אוואנס וג'ייסון סיגרס שיחקו ממש טוב, ובכלל, הקבוצה היריבה הרגישה מדי בנוח ואז התחילה לקלוע זריקות קשות".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully