וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן תבריזי: "יש טעויות שיפוט שאנחנו לא מוכנים לקבל"

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 19:23

חבר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים התארח בפאנל הספורט של 103fm והתייחס למבוכה בעקבות תצוגת השיפוט בקרית שמונה

שופט הכדורגל איתן תבריזי במהלך ערב גאלה של ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
"אנחנו בתקופה פחות טובה". תבריזי/קובי אליהו

איתן תבריזי, חבר ועדה מקצועית איגוד השופטים, שוחח היום (ראשון) עם חברי פאנל הספורט של רדיו 103fm והתייחס למבוכה הגדולה בעקבות תצוגת השיפוט במשחק בין עירוני קרית שמונה למכבי תל אביב. לאחר שרון קופמן שאל האם הוא מרוצה מהשיבוצים של השופטים, השיב תבריזי: "יש כאלה טובים וכאלה לא טובים, אנחנו נעבוד כדי לשפר את כולם. אנחנו כרגע בתקופה פחות טובה, השופטים מביאים ביצועים פחות טובים, אבל אנחנו קרובים לעשות סדר".

תבריזי נשאל מה נעשה בנושא: "עשינו כנס בשבוע האחרון וניתחנו מה עבד בסדר ומה לא עבד בסדר ומה הציפייה של הועדה המקצועית מהשופטים בכל הנוגע לאחידות. לצד התערבויות נכונות היו גם מקרים לא טובים, ונצטרך לנתח למה זה לא עובד כמו שאנחנו מצפים. אני יכול להגיד לך שגם המדריך הראשי עושה יומם ולילה כדי לשפר את הביצועים של השופטים, גם אני דיברתי בכנס האחרון מה צריך לעבוד יותר".

האזינו לשידור ב-103fm

על התקרית במשחק בין עירוני קרית שמונה למכבי תל אביב, הוסיף תבריזי: "יש טעויות שניתן לקבל ויש טעיות שאנחנו לא מוכנים לקבל, לכן אנחנו יושבים ובודקים את התוצאות, עושים בדק בית. אנחנו יכולים לתת את כל הכלים הנכונים, אבל בסופו של דבר השופט הוא זה שמקבל את ההחלטה הסופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully