וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מנור סולומון חגג צמד ראשון במדי שחטאר דונייצק

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 23:56

הישראלי כבש פעמיים (75 ו-77) לראשונה מאז הגיע לאלופת אוקראינה, וקבוצתו הביסה בקלילות 0:4 את דסנה. בישול לאליאל פרץ בהפסד וולפסברגר, בוריס קליימן שוב ניצח את א.א.ק אתונה

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פיינורד 1:1/ספורט 1

מנור סולומון רשם הערב (ראשון) ציון דרך מרשים בקבוצתו שחטאר דונייצק, כשכבש צמד (75 ו-77) במהלך ה-0:4 הקליל של קבוצתו על דסנה בליגה האוקראינית. מדובר בצמד ראשון לשחקן נבחרת ישראל המשחק באלופת אוקראינה, כשסולומון סופר כבר חמישה שערי ליגה, זאת לאחר שבכל העונה שעברה כבש שלושה. מדובר בשיא כיבושים עונתי של סולומון בקריירה, לאחר שהשיא הקודם שלו עמד על ארבעה שערי ליגה במדי מכבי פתח תקוה.

הישראלי פתח בהרכב קבוצתו שסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 0:1. בדקה ה-75 כבש הישראלי מקרוב לאחר התקפה יפהפייה שכללה שתי מסירות עקב. שתי דקות לאחר מכן כבש סולומון שער אופייני, כשחלף בזריזות על פני שומרו בצד שמאל של הרחבה וכבש את השני שלו במשחק ואת השלישי של שחטאר. סולומון הוחלף בדקה ה-81.

עוד בליגה האוקראינית, ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב זוריה לוגנסק במשחק מול המוליכה דינמו קייב. השראלי השלים 90 דקות, ראה כרטיס צהוב בדקה ה-83 ולא הצליח לסייע לחבריו למנוע הפסד ביתי 2:0.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. DeFodi Images, GettyImages
צמד בכורה. מנור סולומון/GettyImages, DeFodi Images

* בוריס קליימן שוב ניצח 0:1 את א.א.ק אתונה, הפעם בליגה היוונית. בגביע זה לא הספיק בגלל הפסד 4:2 במשחק הראשון, אבל במחזור ה-26 וולוס שלו שוב גברה על המדורגת שלישית בזכות פנדל של אנסטסיוס דוביקאס (45) והיא במקום השביעי.

* עוד ביוון: אמיר עגייב נותר על הספסל של אטרומיטוס שסיימה ב-0:0 בחוץ מול לאמיה.

* אליאל פרץ בישל בדקה ה-86 בהפסדה של וולפסברגר 5:3 בבית לטירול בליגה האוסטרית. הקשר הישראלי נכנס עם פתיחת המחצית השנייה והכין את השער האחרון במשחק לשייקו דיינג.

* עוד בליגה האוסטרית: דור חוגי שיחק 25 דקות כמחליף בהפסדה של סט. פולטן 1:0 בבית לאלטאך.

* דור מיכה נכנס כמחליף כבר בדקה ה-31, אבל לא הצליח לעזור לאנורתוזיס פמגוסטה שהפסידה 2:0 בחוץ לאולימפיאקוס ניקוסיה בפלייאוף העליון בקפריסין. אסף צור ישב על הספסל.

* גידי קאניוק השלים 90 דקות במדי נאקון רצ'אסימה, שהפסידה 1:0 לפאתום יונייטד במחזור ה-27 בליגה התאילנדית ונותרה במקום התשיעי.

* דור ג'אן ישב 90 דקות על הספסל וראה מהצד את חבריו לפאסוס דה פריירה מפסידים 2:0 מול השנייה בטבלה פורטו במסגרת המחזור ה-23 בליגה הפורטוגלית. הישראלי חיכה להזדמנות לכבוש מול הקבוצה נגדה כבש את שער הבכורה שלו בפורטוגל, אך זו בסופו של דבר לא באה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully