וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 31:28 בליטא

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 18:22

מוקדמות אליפות אירופה: הנבחרת הצליחה להישאר צמודה ליריבה, אך רשמה הפסד שני בקמפיין. אולג בוטנקו: "לא היינו אגרסיביים"

תקציר: ליטא - ישראל 28:31/ספורט 2

אכזבה נוספת לנבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה לאחר שהכחולים-לבנים הפסידו היום (ראשון) 31:28 לליטא. הנבחרת אמנם תיקנה את הרושם מהתבוסה לפני שלוש שנים לליטאים, אך בשורה התחתונה ישראל עם הפסדה השני בקמפיין המוקדמות, לאחר שהפסידה גם בפורטוגל. מבחינת הליטאים מדובר בניצחון ראשון בקמפיין לאחר הפסדים לפורטוגל ואיסלנד.

המשחק נפתח טוב מבחינת ישראל, והמחצית הראשונה נותרה צמוד לכל אורכה. האורחת הוליכה בפתיחה, אך בהפסקה הובילה ליטא 10:11. המארחת ברחה במהלך המחצית השנייה ל-14:19 ומכאן ישראל כבר לא הצליחה לחזור.

כבשו לישראל: ירמי סידי - 11 שערים, דניאל שקלים 5, עוז חממי ויואב למברוזו 3 כ"א, רם טורקניץ 2, חן פומרנץ, יוסי אפו, עדן ג'ינג'י ואדיר כהן 1 כ"א. שוערים: דן טפר 4 הצלות מ-16 ומושיקו אלימלך 8 מ-26.

שחקן נבחרת ישראל בכדוריד עדן ג'ינג'י. מאנטס דשקביציוס Mantas Daskevicius עבור איגוד הכדוריד הליטאי, אתר רשמי
הפסד נוסף לישראל. עדן ג'ינג'י/אתר רשמי, מאנטס דשקביציוס Mantas Daskevicius עבור איגוד הכדוריד הליטאי

מאמן הנבחרת אולג בוטנקו אמר בסיום: "אני מחלק את המשחק לשניים. במחצית הראשונה - עשינו הגנה טובה ויכולנו לקחת את ההובלה, אבל לא הצלחנו בגלל החטאות ובגלל קבלת החלטות לא מספיק טובה. במחצית השנייה לא היינו מספיק אגרסיבים ולא עשינו מספיק עבירות, וזה מה שהכריע את המשחק".

המאמן המשיך: "קיבלנו 20 שערים במחצית השנייה. לא שמרנו כמו שאנחנו רוצים. מאמץ גדול של השחקנים - ואני מעריך את זה. כמובן שהיינו רוצים לנצח ואנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. לגבי ההמשך, בשביל סיכוי לעלות, אנחנו צריכים לנצח את ליטא בארץ ביותר מ-3 שערים, ולהשתדל לקחת נקודות מאיסלנד או פורטוגל, ולראות את הבתים האחרים. בגדול אני מרגיש שאנחנו במסלול התקדמות. לצערי, הטלטלה לפני המשחק, ו"קבלת הפנים" שעשו לנו בשדה התעופה - לא יותר מדי עזרה לנו. נסיק את המסקנות ובפעם הבאה נקווה שיילך יותר חלק".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully